AndroidHealthClinic

For the glory of Moscow!

Bezoekers in dit topic

Persoonlijke records bestaan niet; er is enkel het collectief, vuile kapitalist.
 
ga weer eens trainen, wanker

Zelfs na bijna 10 maanden geen enkele gymworkout te hebben gedaan squat ik ongeveer 40kg meer dan jij (op basis van eerdere verhouding tussen weighted pistol en fullsquat en extrapolatie ), dus ik zou maar eens wat gaan doen, slaaf van het kapitalistische systeem. :cool:
 
ik doe mijn best maar ik heb het communistische bloed vrees ik niet in mij, oh Comrad.

Hoeveel is je rep-out op pistols trouwens? En die je die tegenwoordig ook met een kettlebell in de handen?
 
The epic continues.

23/01

100 push up burpees in 5 sets in teveel tijd (17+ min)

Een 100-tal KB snatches over de dag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Goed bezig, je traint tenminste nog!
 
24/01

Tabata BW squats

10x 20sec, 10 sec rust

totaal: 200 reps in 5 minuten
 
Ik ontdek dit log nu pas. Coole trainingen, ik ben me sinds kort ook in dit soort dingen aan het verdiepen. Die 100 pushup burpees zijn idd dodelijk. Ik heb het dinsdag voor de eerste keer geprobeerd (wel in 10 sets) en ik had ongeveer dezelfde tijd :o.

Waar haal jij je trainingsideeën en inspiratie vandaan? Gooi je gewoon wat oefeningen samen of volg je een bepaald stramien?

Begin je net terug te trainen of heb je doorgetraind en log niet geupdated?
 
nice, go on!
 
TheRipper: ik volg mijn intuitie. Ik laat me o.a. inspireren door Ross Training en Welcome to CrossFit: Forging Elite Fitness maar daar blijft het bij. Ik denk dat ik 2 dagen / week strength dominant ga trainen en 2 dagen / week endurance dominant.
Ik heb in principe wel doorgetraind overigens maar zeer beperkt vanwege o.a. blessures (shin splints).

Vandaag:
Big mac menu + 3 hamburgers = 1750 kcal in 10 minuten, PR

Zometeen op souplesse hardlopen en verder wat stretchen + CoC #1 heel veel singles.

Kettlebell (32kg) zou vrijdagochtend bezorgd zijn maar toen was er niemand thuis. Maandag komen ze weer langs. Dan weer flink trainen en meteen kijken of ik deftig met dat ding pistols kan maken.
 
28/01

Swing (hand to hand)
30x20kg

Snatch
2x5x20kg

One hand strict press
1x32kg R
0x32kg L

Brutal failure haha.. dit monstergewicht al meer dan een jaar niet in m'n handen gehad

One hand push press
2x3x32kg L+R

2x5x32kg L+R

Nog redelijk wat over, sticking point ligt rond ooghoogte iig. Desondanks flink wennen.

One hand row
3x15x20kg
3x12x32kg

Grip is de bottleneck bij 32kg.. superdik handvat aan die KB. Voor rug alles makkelijk.

Swing (two hand)
20x32kg

30x20kg (hand to hand)


Pfoe.. duidelijk geworden dat een jaar rust wel z'n sporen heeft achtergelaten. Niet erg, alles een beetje uitproberen. Later deze week een serieuzere KT met meer volume.

Overigens ben ik toch gezwicht voor "het spel des IJzer". Ik denk dat ik een halterset à 140kg ga aanschaffen. Geen powerrack, geen geld voor en daarnaast zijn heavy back squats vervangbaar.
 
29/01

Hindu's
30x

Pistol (L+R)

5x5xBW
3x5xBW+11kg easy

Circuit

10x burpee
20x push up
30x BW squat
400m run

2x herhaald
 
30/01

Alles met kettlebells.

strict one hand press L+R
2x10x20kg

one hand push press L+R
3x8x32kg

4 sets rows

3 sets dips
3 sets curls
3 sets upright row

comment: Nice. Halterset komt eind deze week binnen. Als mijn offensief volgende week van start gaat, zal ik klaar zijn.
 
Back
Naar boven