Fitness Seller

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Bench press 10x72,5kg had er mss nog eentje ingezeten, maar liever nog niet tot falen gaan.
Bent over rows 10x50kg 10x65kg 8x75kg 8x80kg moest er 6 doen met 80kg, maar dacht 8. volgende keer dus verhogen.
Military press 12x20kg 12x30kg 10x40kg 8x45kg ging easy
Lat pulldown 12x35kg 12x50kg 10x60kg 8x75kg
Machine reverse flyes 3x2x35kg
Dumbbell alternate curl 2x12x12kg

7/10 tren, daarna nog een keer terug naar de sportschool gegaan voor wat techniektraining en hier nog 90kg paused gebenched. Voelde goed en zit duidelijk nog wel een kiloo'tje of 5 mss 10 in.
 
welkom!

Vandaag moest ik 125kg squat maximaal reppen. Gisteren een ongepland zuipfestijn gehad dus echt vies moeten gaan.

Squat 8x125kg De laatste rep was een grinder van een dikke 2 sec. daarna 5x3x127,5kg gedaan. Wie dat heeft verzonnen moeten ze afschieten.
Paused deadlifts 3x8x120kg ging best makkelijk nadat ik een dikke 10 min nodig had om van die squats te herstellen. Paar keer mijn kots moeten doorslikken, maar daar word je hard van.
Seated calf raises 3x12x72,5kg makkelijk die calvjes pompen voor dem chicks.
Ab machine 2x8x30kg hierna was het op, kapot gezweet en spijt gehad van dat bier.

Al met al een 7/10 tren, had wel gehoopt op een 10 reps met 125kg, maar gezien de omstandigheden toch tevreden. Donderdag revanche met 127,5kg MMR10 met als die 10 reps lukken 10 sets van 3 reps met 122,5kg. Morgen de chestbrah uithangen.
 
Op welk punt pauzeer je?
 
Vandaag een heerlijke upper training op het programma. Ik had gisteren nog even op mijn gemak het reglement gelezen en daar staat dat je voeten, tijdens het bankdrukken, op de grond moeten blijven. Nou duw ik mij vast via mijn tenen, dus moet ik dat nog even gaan aanpassen.

Bench press 10x65kg 8x70kg 8x75kg Moest tussen de 6-8 reps halen met 75kg en het vrij makkelijk gehaald.
Bent over rows 10x60kg 8x72,5kg 8x82,5kg Laatste twee reps niet strict.
Military press 10x40kg 8x45kg 6x50kg ging makkelijk, laatste rep nog 3 seconden boven mijn hoofd gehouden voor maximale bazigheid.
Machine reverse flyes 3x12x25kg alle lat pulldowns waren bezet, dus moesten deze eerst doen. Andere machine dan de vorige training, want ook die was bezet.
Lat pulldown 10x56kg 8x70kg 6x84kg nog vrij strict die 84kg kunnen doen, dus tevreden.
Dumbbell alternate curl 3x12x10kg voor max pomps.

Goede tren, geen last van de warmte gehad 8/10, vooral tevreden met de bench, want dat blijft toch mijn zwakke punt.
 
Gisteren gewogen op 82,1kg, vandaag gevoelsmatig een stukje lichter.

Squats
7x127,5kg
5x3x122,5kg
Moest de 127,5kg zo vaak reppen als ik kon. Haalde ik de 7 dan moest ik 5 sets doen, 8 of 9 dan 7 sets en zou ik 10 reps gehaald hebben dan 10 sets.
Hierna wel een flinke pijn links onder in mijn rug, dus een flinke tijd rust gepakt voor paused deadlifts.

Paused deadlifts
2x8x125kg
Moest eigenlijk 3 sets, maar uit voorzorg en omdat ik bent over rows vanaf de grond doe, maar 2 gedaan.

Hierna geen kuiten of abz meer gedaan. 3/10 training om snel te vergeten.
 
Dat soort trainingen horen er ook bij. Op naar de volgende. Wel prima dat je niet all out gaat en liever wat energie overhoudt.
 
Ik had hier een voorbeeld aan moeten nemen. Meestal als ik pijn had probeerde ik meteen erna met normale rusttijd weer deadlifts te doen wat resulteerde in een fail met vervolgens 1 rep wat mij waarschijnlijk nog meer achteruit gegooid had.

Doe je paused dl in het midden?
 
Dat soort trainingen horen er ook bij. Op naar de volgende. Wel prima dat je niet all out gaat en liever wat energie overhoudt.
Dankje, is ook meer om mijn rug en de lange termijn te redden. Vandaag staan bent over rows op het programma, dus ik heb mijn onderrug nodig.
Ik had hier een voorbeeld aan moeten nemen. Meestal als ik pijn had probeerde ik meteen erna met normale rusttijd weer deadlifts te doen wat resulteerde in een fail met vervolgens 1 rep wat mij waarschijnlijk nog meer achteruit gegooid had.

Doe je paused dl in het midden?
Ja, dat werkt niet, ik was toch een andere jongen aan het 'coachen' en trainde ook de squat met hem samen. Daardoor heb ik zeer waarschijnlijk ook mijn rug verneukt. Hij is namelijk een stuk kleiner dus moest het squatrack ipv stond 19 naar 16. Anders konden we beiden niet trainen. Dit was voor mij net iets te laag, dus heb zeer waarschijnlijk daar iets teveel mijn onderrug belast. Vannacht flinke steken gehad en we gaan even zien of ik vandaag er last van heb met trainen.

Ik pauzeer de deadlifts meteen als ik hem van de grond oppak. Hierdoor dwing je jezelf een correcte houding aan te nemen, want anders kun je hem niet op dat punt pauzeren. Candito zelf pauzeert hem zelfs op twee punten, ook nog bij de knie.
 
Ja, dat werkt niet, ik was toch een andere jongen aan het 'coachen' en trainde ook de squat met hem samen. Daardoor heb ik zeer waarschijnlijk ook mijn rug verneukt. Hij is namelijk een stuk kleiner dus moest het squatrack ipv stond 19 naar 16. Anders konden we beiden niet trainen. Dit was voor mij net iets te laag, dus heb zeer waarschijnlijk daar iets teveel mijn onderrug belast. Vannacht flinke steken gehad en we gaan even zien of ik vandaag er last van heb met trainen.

Ik pauzeer de deadlifts meteen als ik hem van de grond oppak. Hierdoor dwing je jezelf een correcte houding aan te nemen, want anders kun je hem niet op dat punt pauzeren. Candito zelf pauzeert hem zelfs op twee punten, ook nog bij de knie.

Nog maar even goed in de gaten dan! Denk dat de onderrug wat rust geven de beste optie zal zijn, zal wel wat irritatie o.i.d. zijn.
Op twee punten pauzeren lijkt me een zware oefeningen :D.
 
Nog maar even goed in de gaten dan! Denk dat de onderrug wat rust geven de beste optie zal zijn, zal wel wat irritatie o.i.d. zijn.
Op twee punten pauzeren lijkt me een zware oefeningen :D.
Vandaag gelift en dat heeft het vreemd genoeg niet erger gemaakt, eerder beter?:whip:

Bench press
10x65kg voelde zwaar, ondanks dat ik normale warming up heb gedaan.
8x70kg vloog omhoog
8x75kg ging een stuk makkelijker dan vorige training, heb de laatste rep zelfs een dikke 2 seconden gepauzeerd.

Bent over rows en military press overgeslagen, omdat het niet meehielp met mijn rug.

Lat pulldown
10x56kg
8x70kg
6x84kg laatste rep rekte mijn onderrug een beetje uit, niet super chill op dat moment, achteraf wel.

Reverse flyes
3x12x35kg had na het benchen wat last van mijn linkerschouder, na deze oefening voelde mijn schouder hemels. <3 Kan iedereen deze oefening aanraden in hun upper schema!

Dumbbell alternate curl
3x12x10kg pomp in bicaps plus voor het eerst in tank top trainen was mirin in spiegel.

Ik geef deze tren een 5,5/10, qua bench was de training goed, jammer alleen dat ik die andere twee oefeningen niet kon doen. Zit nu wel met een probleem, namelijk dat ik zaterdag een festival heb, rip ga en zondag deze training moet herhalen maar dan op de bench 70kg zo vaak mogelijk moet reppen. En maandag staat er een zware squat en deadlift training gepland, dus ga alle trainingen een dag verschuiven. De laatste deadlift sessie zou in week 6 op vrijdag zijn en valt nu dus op zaterdag, tenzij ik ergens anders nog wat kan sprokkelen.

week 3.JPG
 
Tja......festival gaat toch wel voor :cool:. Welke ga je?
 
Die reverse flyes heb ik ook al eens over nagedacht om te gaan doen voor mijn schouders, doe jij ze chest supported of gewoon vanuit rowing stance?
 
Tja......festival gaat toch wel voor :cool:. Welke ga je?
Yes, pak er niet meer zoveel als vroeger, maar staan er 3 á 4 op de planning dit jaar. Ik ga naar Harmony of hardcore, vind ik een van de dikste festivals van het jaar.
Die reverse flyes heb ik ook al eens over nagedacht om te gaan doen voor mijn schouders, doe jij ze chest supported of gewoon vanuit rowing stance?
Ik doe ze in een machine en dan zorg ik dat ik goed mijn achterkant schouders aanspan.
 
Have fun vandaag!:rocker2:
 
Have fun vandaag!:rocker2:
Dankje, ik heb mij goed geamuseerd.

Vanmorgen om kwart voor 10 getraind, omdat er anders geen bench was. Gewicht zit op 81,4kg dus -0,7kg.

Week 2 zondag training op maandag.
Bench 10x70kg, ging beter dan verwacht, maar de tren na een festival valt altijd tegen. Bent over rows en military press weer overgeslagen, want flinke last van mijn rug.
Machine flyes 3x12x42kg easy en lekker.
Hierna was alles bezet, echt letterlijk elk apparaat, dus heb ik de overige twee oefeningen maar overgeslagen. Morgen staat er een zware Squat en deadlift dag op het programma, maar zeer waarschijnlijk sla ik die over om mijn rug te ontzien. Tren van vandaag was een 5,6/10 maar dit was ingecalculeerd.
 
Vandaag laat getraind door omstandigheden.

Bench press
6x77,5kg
2x5x77,5kg Ging vrij makkelijk, moest tussen de 4-6 reps halen

Lat pulldown
3x6x77kg ez reps

Machine reverse flyes
2x12x42kg
10x42kg


Dumbbell alternate hammer curls
3x12x10kg

Ga vrijdag proberen te squaten en dodenliften dus vandaag nog de Bent over rows en MP overgeslagen. 6,5/10 training voor zo een late, maar toch lekkere bench sessie. Heb ook 1 week te kort geteld met mijn schema dus moet sws even kijken hoe ik het gaat draaien tot de wedstrijd.
 
Vandaag geprobeerd te squaten, had thuis nog wat geoefend en het voelde goed. Met de stang ging het goed, daarna 60kg squat en ik unrack hem en het ging fout. Daarna niet meer fatsoenlijk kunnen lopen of bukken. Nu van alles eraan gedaan en ga sws deze en wrs volgende week 0,0 trainen om hopelijk die wedstrijd nog te kunnen draaien.
 
Meet af moeten zeggen, héél erg jammer. Besloten om maar smolov jr te gaan draaien en langzaam rug oefeningen te gaan opbouwen.

16-6 Yolo fuck it day
Bench press
8x70kg
5x80kg

machine reverse flyes 3x12x42kg

dumbbell alternate hammer curl 3x12x10kg

19-6 Eerste smolov JR dag
Bench press
6x6x65kg
Ging lekker makkelijk.

Machine reverse flyes
3x10x35kg
Was een andere machine

dumbbell alternate hammer curl 3x12x12kg
 
Back
Naar boven