XXL Nutrition

Reactive Training Systems (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zit in week 5 met candito. Kan je alleen zeggen dat je deadlift een pak zwaarder word met je squat ervoor :p maar ik heb al enkele mooie vprs gezet. Ik ben zeker tevreden over het schema en hoe het verlopen is :) succes zou ik zeggen
 
Ik zit in week 5 met candito. Kan je alleen zeggen dat je deadlift een pak zwaarder word met je squat ervoor :p maar ik heb al enkele mooie vprs gezet. Ik ben zeker tevreden over het schema en hoe het verlopen is :) succes zou ik zeggen
Dankjewel! Ik heb het maar tot week 4 gered, maar het is inderdaad een heerlijk schema, vooral het eerst zwaar squaten en daarna zwaar deadliften maakt het leuk!
 
Week 1 training 2 upper body

Bench press
10x52,5
10x70
7x80 moest er 8
5x82,5 moest er 6

Voelde me echt zwak en futloos.

Bent over row
10x60
10x65
8x75
6x75

Hierna was ik echt r.i.p. besloten dat omdat vrijdag dezelfde training is vandaag te stoppen. Vrijdag dus upper en zaterdag lower. 2/10 tren
 
Waarom verhoog je het gewicht bij de BP als je je reps niet had gehaald?
 
Waarom verhoog je het gewicht bij de BP als je je reps niet had gehaald?
Omdat ik nog de verwachting had het te halen. Vrijdag heb ik die 105 gedrukt en 110 had ik ook moeten halen. Maar het weer zat me flink tegen.

De gewichten die ik duw zijn op basis van mijn one rep max. Candito is een heel schema, zie de eerste pagina voor hoe de eerste week er ongeveer uitziet.
 
Laatst bewerkt:
Omdat ik nog de verwachting had het te halen. Vrijdag heb ik die 105 gedrukt en 110 had ik ook moeten halen. Maar het weer zat me flink tegen.

De gewichten die ik duw zijn op basis van mijn one rep max. Candito is een heel schema, zie de eerste pagina voor hoe de eerste week er ongeveer uitziet.

Heel frusterend is dat. Als je weet dat je het kan, maar dat het dan toch niet lukt.
 
Komt zoiezo wel goed volgende training. Iedereen heeft eens een mindere dag. Als dit meerdere keren voorkomt wel eens nadenken. Maar dat zie je dan wel weer.
 
Komt zoiezo wel goed volgende training. Iedereen heeft eens een mindere dag. Als dit meerdere keren voorkomt wel eens nadenken. Maar dat zie je dan wel weer.
Ja, de gedachte is als je een rep faalt 2,5% van je max af te halen. Faal ik vrijdag dan doe ik dat ook. ;)
 
Gewicht: 82,5kg was begin deze week 81,1kg.

Gisteren was ik te rip dus vandaag de twee trainingen gecombineerd. Besloten training 3 over te slaan en 4 en 5 te combineren.

Candito week 1 training 4&5
12x20kg
8x60kg
8x80kg
4x8x105kg
Voelde alsof ik 130 op de stang had en compleet vies gegaan, ironisch heb ik 4x8x120kg al eens gedaan...

Bench press
12x20kg
8x50kg
3x70kg
5x85kg VPR volgens mij, had nog een rep in de tank. Was wel compleet leeg dus besloten de rest over te slaan omdat het maandag 120kg mr10 is met daarna nog 5x3 met 2,5kg meer en 60 sec rust.

Zware week, combinatie van wennen aan het volume en het festival van zaterdag. Maar die heb je soms.

Bijgevoegd het schema voor aankomende week, nu gaan we niks meer skippen.

Screenshot_20170722-113010.png
 
Beetje jammere eerste week vind je niet? Is nogtans een belangrijke week om te wennen aan het volume.
Eerste training squat geskipt
2de training maar halve training
3de training geskipt
Dan zeg je training 4 en 5 te combineren maar je doet alleen squat en benchpress, dus heb je ook deadlift geskipt en tons of asisst oefeningen.

Heel weinig gedaan dan eigenlijk terwijl het een belangrijke week is om over te gaan naar week 2 die nog een pak zwaarder is qua volume.
 
Beetje jammere eerste week vind je niet? Is nogtans een belangrijke week om te wennen aan het volume.
Eerste training squat geskipt
2de training maar halve training
3de training geskipt
Dan zeg je training 4 en 5 te combineren maar je doet alleen squat en benchpress, dus heb je ook deadlift geskipt en tons of asisst oefeningen.

Heel weinig gedaan dan eigenlijk terwijl het een belangrijke week is om over te gaan naar week 2 die nog een pak zwaarder is qua volume.
Ja klopt, de eerste keer dat ik hem draaide ging het ook beter, combinatie van terugkomen van blessure en vermoeidheid. Dit is ook de eerste cycle van candito, hierna draai ik nog een tweede. Tweede week gaat goedkomen
 
Top! Leuk om te volgen omdat je dezelfde lengte en gewicht hebt als mij ongeveer, en we zitten dicht bij elkaar qua kracht stats :) Alleen ben ik een stuk onder mijn PR's begonnen aan candito omdat ik 2maanden heb stilgelegen wegens omstandigheden, en hiermee terug naar mijn PR's wil komen ongeveer :) Ben benieuwd hoe je het er van af brengt ook :)
 
Top! Leuk om te volgen omdat je dezelfde lengte en gewicht hebt als mij ongeveer, en we zitten dicht bij elkaar qua kracht stats :) Alleen ben ik een stuk onder mijn PR's begonnen aan candito omdat ik 2maanden heb stilgelegen wegens omstandigheden, en hiermee terug naar mijn PR's wil komen ongeveer :) Ben benieuwd hoe je het er van af brengt ook :)
Ik ben ook benieuwd wat eruit komt, de vorige keer voelde het wel echt goed en sterk. Ik heb ook bewust mijn gewichten omlaag gehaald, eerste cycle had ik 155/90/205 gedaan en nu 150/105/195. Maar mss is dat nog te hoog, maar dan passen we het aan of beginnen we week 1 opnieuw. Als de laatste candito cycle maar goed gaat en ik in de buurt kom van mijn oude PR's.
 
Ik wilde zondag weer eens mountainbiken, maar i.p.v. 28km pakte ik de route van 56km, daardoor dikke kramp pomps, dus besloten de training van maandag naar dinsdag te verplaatsen. Dit was de laatste fuck up, tijd om te gaan knallen.
 
Candito week 2 training 1

Skwuats
8x20kg
5x60kg
5x90kg
10x120kg MR10 ging nog redelijk easy.
Daarna 2,5kg erbij en 5x3 met 60 sec rust
5x3x122,5kg
Totaal rip, mega onderrug pomp en vooral links (waar de blessure was) dus mogelijk Squat ik scheef. Volgende keer film ik het.

Moest hierna een deadlift variant kiezen en voor de stiff legged gekozen.

Stiff legged deadlift
5x60kg
3x8x100kg
Wrs iets te licht, maar was best zwaar na die skwuats. Heb deze oefening ook al jaren niet meer gedaan.

Kuiten en abZ (optioneel) overgeslagen, omdat ik leeg was.

9/10 tren, voelde me echt weer sterk.
 
Candito week 2 training 2

Bench press
12x20kg
10x40kg
5x60kg
10x75kg VPR
7x82,5k moest 8, toch VPR
5x87,5kg VPR moest er 6 dus Max met 2,5kg omlaag

Bent over rows
10x20kg
10x60kg
8x70kg
8x75kg
Laag ingezet, maar voelde goed

Military press
10x20kg
10x30kg
8x37,5kg
6x45kg

Lat pulldown
10x56kg
8x70kg
6x77kg

Reverse flyes
12x25kg
10x35kg
6x35kg

Redelijke tren 6/10 feels good to be back.
 
Nice nu al vprs :)
 
Nice nu al vprs :)
Yes, komen er meer aan!

Gewicht: 83,6kg ga even wat cutten de komende 3 weken.

Candito week 2 training 3

Squats
8x20kg
8x60kg
3x100kg
8x122,5kg vpr had er 10 moeten halen, maar raakte met rep 7 de te hoog ingestelde safetypins..
6x3x117,5kg moest 8x3 kwam ik achter toen ik de stang had leeg gehaald... Plus had aan een kant 1.25 te weinig gedaan. Faal op faal

Sumo deadlifts
5x60kg
5x100kg
3x130kg
Doordat ik 2 sets op de Squats heb gemist besloten sumo eens te proberen. Schenen bloed PR.

Lompe training, moe van de werkweek of zo 6/10 tren omdat de Squat toch echt sterk voelde en 10 sets nog wel was gelukt. Ook geen steken in mijn zij, dus die kan het ook aan. Mss goed dat ik er maar 6 heb gedaan en niet teveel tegen mijn limiet aan ga.
 
Gewicht: 83,6

Candito week 2 training 4

Bench press
10x20kg
5x50kg
10x75kg
8x82,5kg vpr
6x87,5kg voor
Bench prs feels good

Bent over rows
10x20kg
10x60kg
8x70kg
8x80kg
Voelde easy, 8x90kg is voor dus gaan we weer naartoe werken.

Military press
10x20kg
10x30kg
8x40kg
8x50kg
Nog wat reps in de tank

Lat pulldown
10x56
8x70kg
8x77kg
Volgende keer mss verhogen.

Hammer curl
2x12x14kg

Al met al een goede tren, voel me elke dag sterker. 7/10
 
Ik ben vandaag net klaar met mijn cycle :)
Vond het best een lekker schema, alleen naar het einde dropte het volume echt heel hard. Mooi gewerkt deze training
 
Back
Naar boven