Fitness Seller

Reactive Training Systems

Bezoekers in dit topic

Aw klote! Hopelijk ben je er snel vanaf
Dankje dat hoop ik ook!
Flink balen zeg...
Hoe weet je zeker dat het om een ontsteking gaat? En bv niet om een structureel probleem?
Het kan zeker een structureel probleem zijn maar de knieën waren gisteren rood en gezwollen wat een teken van een ontsteking is. Miss als ik mijn Squat wat lager had ingezet ik nu nog pijnvrij was. Er is sowieso een structureel probleem anders kwam het niet terug. Of het nu techniek of wat anders is weet ik niet.

Gewicht 85,9
Deadlifts
12x20kg
6x70kg
5x90kg
4x120kg
4x140kg
4x160kg @5
4x170lg @6
4x185kg @8 vpr?
4x185kg @9

Gingen Wel lekker vandaag en de vorm was redelijk solide.

2 sec paused bench press
12x20kg
6x40kg
4x60kg
2x70kg
4x75kg @7.5
4x80kg @8.5
4x80kg @9.5
4x75kg @9

Vpr is 4x90kg t&g dus redelijk tevreden.

2 sec paused Squats vandaag maar overgeslagen omdat het niks zou worden. Donderdag sla ik squats ook nog over.
 
Laatst bewerkt:
Klote van je knie! al fysio/masseur oid geprobeerd?
 
Nope heb weinig vertrouwen in fysiotherapie maar ga wel z s.m. na de dokter.,
Wat is de reden dat je dat niet vertrouwt of een goede sportmasseur? Kan geen kwaad om je lichaam op die manier wat te onderhouden wanneer je zwaar lift.

Benieuwd wat de dokter zou zeggen. Kijk wel uit met pijnmedicatie en het niet teveel belast.
 
Wat is de reden dat je dat niet vertrouwt of een goede sportmasseur? Kan geen kwaad om je lichaam op die manier wat te onderhouden wanneer je zwaar lift.

Benieuwd wat de dokter zou zeggen. Kijk wel uit met pijnmedicatie en het niet teveel belast.
Fysiotherapeuten vooral doordat de meesten totaal niks kunnen op sportgebied en de opleiding best poep is en vaak nog oude, gedateerde informatie gebruikt. Een masseur omdat ik geen zin heb om daar geld aan uit te geven als ik ook kan foam rollen of zo.
 
Fysiotherapeuten vooral doordat de meesten totaal niks kunnen op sportgebied en de opleiding best poep is en vaak nog oude, gedateerde informatie gebruikt. Een masseur omdat ik geen zin heb om daar geld aan uit te geven als ik ook kan foam rollen of zo.

Wel beetje kort door de bocht:P . Zijn zeker ook wel goede wanneer je wat rond zult vragen. Goed t is maar wat je lichaam je waard is;)
 
Nope heb weinig vertrouwen in fysiotherapie maar ga wel z s.m. na de dokter.,

Sportartsen zijn baas, mijn sportarts heeft mij volledig gerepareerd een aantal jaar terug. Nadeel is de rekening, maar misschien een optie als het iets serieus is.
 
Wel beetje kort door de bocht:P . Zijn zeker ook wel goede wanneer je wat rond zult vragen. Goed t is maar wat je lichaam je waard is;)
Ja maar die vinden is nog niet zo makkelijk.
Sportartsen zijn baas, mijn sportarts heeft mij volledig gerepareerd een aantal jaar terug. Nadeel is de rekening, maar misschien een optie als het iets serieus is.
Hmm JA weet niet wat het is. Ik heb de hele dag door pijn in mijn knieën met als toppunt twee steken afgelopen maandag. Mike t om advies gevraagd en hij zegt minimaal een week geen lb doen totdat de pijn weg is en dan via Bill Starr method weer volume opbouwen. Ik ben bang dat ik de DRC vaarwel kan zeggen.

RTS W2D3
Squats overgeslagen...

Bench press t&g
12x20kg
8x40kg
6x60kg
8x67,5kg @7
8x72,5kg @7.5
8x77,5kg @9
8x72,5kg @9.5

Wel lekker om eens wat volume te doen.

Close grip bench press
5x65kg @6
5x67,5kg @7
5x72,5kg @8
5x72,5kg @8.5
5x72,5kg @9
5x70kg @9

Lekker triceps pompen en dat was het alweer.
 
DRC duurt nog 8 weken. Als je dan nog 7 weken hebt vanaf het moment dat je weer begint. Dat moet toch wel haalbaar zijn voor volume opbouwen en aan het eind nog deloaden?
 
DRC duurt nog 8 weken. Als je dan nog 7 weken hebt vanaf het moment dat je weer begint. Dat moet toch wel haalbaar zijn voor volume opbouwen en aan het eind nog deloaden?
Hmm ja mijn knieën zeuren vandaag nog dus tel daar nog maar een week bij af. Het wordt uit spannend en weet niet of het verstandig is. Ik ga iig niet op mijn best presteren dat is duidelijk.
 
Hmm ja mijn knieën zeuren vandaag nog dus tel daar nog maar een week bij af. Het wordt uit spannend en weet niet of het verstandig is. Ik ga iig niet op mijn best presteren dat is duidelijk.

Anders misschien de wedstrijd in t mooie noorden meedoen?
 
Anders misschien de wedstrijd in t mooie noorden meedoen?
Die stond sowieso al op de planning!

RTS W2D4
- deadlifts from boxes :(

2board press ipv mid pin bench
12x20kg
8x40kg
4x60kg
2x80kg
2x90kg @5
2x95kg @6
3x102,5kg @7
2x107,5kg @8

Gingen wel easy maar vind het wel een vage oefening

Bent over rows
12x20kg
7x40kg
7x60kg
7x80kg @6
7x85kg @7
7x90kg @9
7x85kg @9
7x80kg @8
7x80kg @8.5

Misschien niet slim met de knie maarja shit happens. Morgen nog wat cardio en zo doen.
 
Zware bent over rows
 
Fuck my life, gisteravond clean and jerked ik die military presses and kreeg ik een steek in mijn linkerknie toen ik nog wat stretchte. Eenmaal thuis in bad gegaan (warmte moet helpen?)
Beetje laat, maar eerste 24u na een blessure altijd koelen.
 
Beetje laat, maar eerste 24u na een blessure altijd koelen.
Yes had ik ook gelezen, nu 5 dagen ibuprofen voor de pijn en zodat ik normaal blijf lopen.

RTS W2 GPP
10 min pull ups
Ongeveer 45 reps

10min abz pijpmachine
72 reps

10 min stretchen van heupen, enkels en schouders.

Hammer curls
3x12x16kg

Zo weer beetje gepompt.
 
Ik ben er normaal niet zo fan van en dit is meer uit nood. Knieën voelen nu al een stuk beter maar nog niet pijnvrij. Hopelijk ben ik dat wel aankomende week en dan kan ik de week daarna weer gaan opbouwen.
 
Vieze kut knieën doen weer meer pijn dan gisteren. Slikte ook al 2dagen geen ibu meer, maar vandaag weer wel. Ga morgen maar naar de dokter omdat ik er compleet klaar mee ben en dit zichzelf niet met wat rust gaat oplossen gok ik. Ik doe vanavond nog wel mijn bench werk etc.

Squats en deadlifts sla ik deze week over en doe ik even ander rugwerk voor in de plaats.

Week of 10/14/2018
Day 1 (P1)
  • Squat w/belt x5 @7, x5 @8, x5 @9 plus 2 down sets (load drop)
  • Competition Raw Bench x5 @7, x5 @8, x5 @9 plus 2 down sets (load drop)
  • Push Press x7 @7, x7 @8, x7 @9 plus 2 down sets (load drop)
Day 2 (P2)
  • Deadlift w/belt x5 @7, x5 @8, x5 @9 plus 2 down sets (load drop)
  • 3ct Pause Bench x4 @7, x4 @8, x4 @9 plus 2 down sets (load drop)
  • Front Squat x7 @7, x7 @8, x7 @9 plus 2 down sets (load drop)
Day 3 (P3)
  • 2ct Pause Squat x3 @7, x3 @8, x3 @9 plus 2 down sets (load drop)
  • Bench (touch and go) x2 @7, x2 @8, x2 @9 plus 2 down sets (load drop)
  • Close Grip Bench x7 @7, x7 @8, x7 @9 plus 2 down sets (load drop)
Day 4 (P4)
  • 2" Deficit Deadlift x3 @7, x3 @8, x3 @9 plus 2 down sets (load drop)
  • Pin Press (mid range) x3 @7, x3 @8, x3 @9 plus 2 down sets (load drop)
  • Snatch Grip SLDL x9 @7, x9 @8, x9 @9 plus 2 down sets (load drop)
GPP
  • Abs & Rows max volume in 10 minutes (each)
  • Mobility 10 minutes
  • Recovery Stimulation 15 minutes
  • Passive Recovery None
 
RTS W3D1
Comp Bench Press
12x20kg
8x40kg
6x60kg
5x70kg @6
5x75kg @7
5x80kg @8
5x80kg @9
5x75kg @8

Gingen wel lekker weer en eem beetje goede arch.

Push press
12x20kg
7x45kg @7
7x47,5kg @8
7x50kg @9
7x47,5kg @8
7x47,5kg @9

Eerste keer dat ik ze ooit moest doen en zit nog wel wat in gok ik.
 
Back
Naar boven