Fitness Seller

Formaat TV (2 bezoekers)

Welke formaat heeft je TV?


  • Totaal stemmers
    126

Bezoekers in dit topic

angelus, 21jr en 62 inch plasma?

zou mij ook direct wantrouwen oproepen :)

Misschien is die wel van ze ouders en staat ie in de woonkamer? (lijkt me duidelijk).
 
Waarom zo zeker dat hij liegt?

Omdat 62 inch plasma's hier niet verkrijgbaar zijn en omdat Angelus gewoon een troll is.

Het zijn echt de voorspelbare figuren die gaan trollen.

Nog zo'n trolletje, Hittegolf. Ook zogenaamd scherm groter dan >60 inch.
 
Ik heb net een 32 inch full hd gekocht. Weg met mijn oude achterhoofd tv :p. Ben er blij mee, is ook groot genoeg voor in mijn slaapkamer.
 
37" full HD op me kamer.
Had ervoor een Sony beeldbuisje van veelste klein formaat, wereld van verschil !
 
42"

vind het trouwens een beetje vreemd dat je dan de optie erbij zet,
"62 inch" , dus om maar gewoon mensen hier uit vandaan te bannen , na ja ieder zij meug ofzo....
 
42"

vind het trouwens een beetje vreemd dat je dan de optie erbij zet,
"62 inch" , dus om maar gewoon mensen hier uit vandaan te bannen , na ja ieder zij meug ofzo....

Het bestaat wel, alleen mensen moeten wel met bewijs komen.

Je hebt niet zomaar een 62 inch beeldscherm in je woonkamer. Ik weet niet hoeveel cm het is, maar het is huge.
 
Oeps verkeerd ingetikt, had per ongeluk 60inch gedaan(al zou ik die best graag willen hebben :))......1tje van 127cm en eentje van 116cm, eigenlijk vind ik die van 127 te groot voor de woonkamer.
 
42"

vind het trouwens een beetje vreemd dat je dan de optie erbij zet,
"62 inch" , dus om maar gewoon mensen hier uit vandaan te bannen , na ja ieder zij meug ofzo....

Omdat die klote trolletjes ieder topic willen vernken met hun onzin, als iemand serieus een 60+ inch scherm heeft dan is die optie er gewoon.
 
82 cm in mijn kamer van philips.

90 cm in de woonkamer van samsung.
 
32" op men kamer en groter hoeft echt niet aangezien ik een kleine kamer heb :( Beneden 40" en mag best wel wat groter :P
 
Beneden 50 (of 46), op me kamer 32
 
Omdat die klote trolletjes ieder topic willen vernken met hun onzin, als iemand serieus een 60+ inch scherm heeft dan is die optie er gewoon.
Das ook weer waar :) zou er trouwens dolgraag een willen maar daar heb ik de ruimte echt niet voor....
Ooo heb trouwens ook nog een LG 32" als 2e computer monitor :o
 
kzal morgen ff een pic nemen
 
TX-P50VT20E 50" (127 cm, plasma)

Groter wilde ik ook echt niet gaan, je zit met deze al aan 425 watt en dat gaat bij lichte achtergronden vrij hard.

Na paar uren trouwens wel handig als straalkacheltje, centrale verwarming kan uit.
 
lol @ serieusheid van EricR over hoe groot de tv's van de leden zijn...

OT: geen idee hoe groot
 
TX-P50VT20E 50" (127 cm, plasma)

Groter wilde ik ook echt niet gaan, je zit met deze al aan 425 watt en dat gaat bij lichte achtergronden vrij hard.

Na paar uren trouwens wel handig als straalkacheltje, centrale verwarming kan uit.

De VT30 is al weer wat zuiniger in ieder geval, 425 watt is tegenwoordig echt heel hoog qua verbruik. Op jaarbasis scheelt het overigens niet eens zoveel of je moet die TV echt 10 tot 12 uur per dag gebruiken.

Op een gegeven moment had ik zelf de 30 ook alternatief maar had mijn budget al redelijk opgerekt en die VT30 is nog eens enkele honderden euro duurder. Wel hele mooie TV, mijn broer heeft een VT30 sinds enkele maanden. Enige nadeel vind ik die glasplaat, je moet er toch wel recht voor gaan zitten als je ook maar 1 lamp aan doet in de kamer.
 
Back
Naar boven