MuscleMeat

Formaat TV (1 bezoeker)

Welke formaat heeft je TV?


  • Totaal stemmers
    126

Bezoekers in dit topic

Samsung UE60D6500 152cm 400Hz Full HD 3D LED Smart TV
 
42 " inch, full HD.

wel een leuk schermpje van samsung.
 
Ik kijk heel soms tv op mijn pc die heeft 22" maar dan kijk ik nooit fullscreen dus denk effectief 8". Een andere tv heb ik niet.

Groeten, Karel
 
He EricR.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ot:
geen TV.
 
32 inch :) er pastte niets groter in mijn ikea tv kast :(
 
Samsung UE46D6500

Echt een super tv
 
je weet wat ze zeggen over de formaat van je tv....de groter je tv is de kleiner je derde been is
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

32", mooi plat.
 
Hoeveel watt verbruikt deze led lcd nou, kan je dat zien op de achterkant oid?

Volgens Digital Versus is het verbruik 169 watt. Het is een edge lit model, hoger verbruik dan full led. Maar onder de 200 watt is hoe dan ook laag voor zo'n groot model.
 
Mijn beeldscherm is mijn tv, beneden hebben we 66cm. Mijn PC scherm is 22inch
 
Heb alleen laptop, die tel ik dan maar als tv. 15,4 inch
 
Hoeveel watt verbruikt deze led lcd nou, kan je dat zien op de achterkant oid?

Ik zal thuis even voor je kijken, ik geloof dat er een optie op zit waardoor je precies kunt zien hoeveel de tv gebruikt. Wel ideaal zo'n tv hoor.. Heb ook interactieve televisie van ziggo en films in demand.. Echt top!
 
Heb toevallig paar dagen terug een nieuwe tv gekocht Samsung UE40D5720 (40")

Ik heb een hele goeie deal kunnen maken, maar anders had ik toch een 46" genomen denk ik.

Verder heel erg tevreden mee, Smart Hub van samsung is echt ideaal :thumbup:
 
Ik mis de optie: ik heb geen tv.

Wel een 26''HD pc scherm, telt dat ook?
 
een 32 inch sony lcd op mijn studentenkamer, een 37 inch samsung led op mijn slaapkamer thuis. Die samsung is echt een prachtig scherm :).
 
Philips 50" 50PFL7956, goeie deal op modern.nl
 
Ik zal thuis even voor je kijken, ik geloof dat er een optie op zit waardoor je precies kunt zien hoeveel de tv gebruikt. Wel ideaal zo'n tv hoor.. Heb ook interactieve televisie van ziggo en films in demand.. Echt top!

Ik woon niet in Nl, maar voor zover ik weet is Ziggo daar de beste, maar duurste keuze? Dat je x aantal films on demand gratis hebt bij je abo is wel leuk, maar ik kies toch mijn films zelf via download/eigen collectie. Maar ik vermoed dat de kosten hiervan op 17j voor je ouders zijn. :)
 
Back
Naar boven