XXL Nutrition

Formaat TV (1 bezoeker)

Welke formaat heeft je TV?


  • Totaal stemmers
    126

Bezoekers in dit topic

Ik woon niet in Nl, maar voor zover ik weet is Ziggo daar de beste, maar duurste keuze? Dat je x aantal films on demand gratis hebt bij je abo is wel leuk, maar ik kies toch mijn films zelf via download/eigen collectie. Maar ik vermoed dat de kosten hiervan op 17j voor je ouders zijn. :)

Lol, hell no. Ziggo sucked hard. Is het oude casema en dat suckte ook hard. Vaak gezeik etc.

Gewoon KPN nemen, nooit gezeik mee. Ieder zn eigen keuze natuurlijk.
 
Ik heb een 32" in de woonkamer en een 26" in de badkamer.
Een hele grote tv vind ik niet mooi. Een tv is al zo dominant in woonkamers en zeker met die gedrochten boven de 1m. Een maatje groter voor de woonkamer zou ik niet vervelend vinden.

Sta nu op het punt een 32" led tv voor de slaapkamer te bestellen.
 
Ik woon niet in Nl, maar voor zover ik weet is Ziggo daar de beste, maar duurste keuze? Dat je x aantal films on demand gratis hebt bij je abo is wel leuk, maar ik kies toch mijn films zelf via download/eigen collectie. Maar ik vermoed dat de kosten hiervan op 17j voor je ouders zijn. :)
Wat betreft kabelaanbieder heb je geen keuze, hangt puur af van de plek waar je woont.

Enig alternatief is televisie via internetlijn of digitenne (kpn)
 
37 inch full HD op me slaapkamer en een 40 inch sony bravia full hd 100HZ in de woonkamer
 
Ik heb een 32" in de woonkamer en een 26" in de badkamer.
Een hele grote tv vind ik niet mooi. Een tv is al zo dominant in woonkamers en zeker met die gedrochten boven de 1m. Een maatje groter voor de woonkamer zou ik niet vervelend vinden.

Sta nu op het punt een 32" led tv voor de slaapkamer te bestellen.

Een grote, platte TV met een mooi design is juist een eye catcher in een woonkamer en maakt het juist af. Een tv moet en mag gezien worden. Ieder zijn mening, maar ik vind je kijk hierop wel apart. De TV moet natuurlijk in verhouding met de kamer niet te groot zijn.
 
Mijn ouders hebben jammer genoeg nog steeds een tv met beeldbuis, dus denk met de banden boven en beneden dat het maar iets van 26 inch zal zijn.
 
Een grote, platte TV met een mooi design is juist een eye catcher in een woonkamer en maakt het juist af. Een tv moet en mag gezien worden. Ieder zijn mening, maar ik vind je kijk hierop wel apart. De TV moet natuurlijk in verhouding met de kamer niet te groot zijn.

Het liefst zou ik een tv uit het zicht hebben wanneer ik deze niet gebruik. Ik jaren lang architectuur gestudeerd en heb mijn eigen kasten ontworpen maar het kwam niet uit om in ons huis de tv weg te werken in een kast bijvoorbeeld. Bij mijn ontwerpen staat de mens centraal en niet de techniek. Banken staan naar elkaar gericht en niet naar de tv. Zeker wanneer er bezoek is vind ik dat een belangrijke eigenschap. Maar inderdaad ieder zijn/haar eigen smaak.
 
56cm ofzo?:( Poor me. M'n computerscherm is groter :o
 
Een grote, platte TV met een mooi design is juist een eye catcher in een woonkamer en maakt het juist af. Een tv moet en mag gezien worden. Ieder zijn mening, maar ik vind je kijk hierop wel apart. De TV moet natuurlijk in verhouding met de kamer niet te groot zijn.

+1, zou niet weten wat er storend of lelijk aan is. Zolang het weinig ruimte inneemt en niet in de weg zit vind ik het eerder een toevoeging aan het interieur.
 
Mijn ouders hebben jammer genoeg nog steeds een tv met beeldbuis, dus denk met de banden boven en beneden dat het maar iets van 26 inch zal zijn.

Zelf geen geld?
 
Op mijn slaapkamer 32 inch.
 
weet niet zeker of mijne kleiner is dan 26, ken er geen snar van. maar heb nog zo een vierkanter tv.
 
42 inch plasma van panasonic. led, lcd of beeldbuis is met mijn fotofobie onmogelijk om naar te kijken.
 
weet niet zeker of mijne kleiner is dan 26, ken er geen snar van. maar heb nog zo een vierkanter tv.
Dan zit je al gauw tegen de 40 inch aan hoor, die ronde televies zijn alleen onder de 26 inch.
 
37 inch, groot zat voor mijn woonkamer. En dan nog komen mensen van "waarom nam je geen grotere?"
Omdat ik anders scheel ga kijken k*t.
Serieus, sommigen nemen een tv waarvan je het beeld niet eens volledig kan bekijken in een oogopslag en dan vinden ze het raar dat je zegt dat je koppijn krijgt.
Vergelijk de tvs van nu met die van vroeger.
Als je 80 cm had was dat echt al heel groot (en is t ook), nu is t dan ineens "klein".

My 2 cents wat dit betreft.
 
Zelf geen geld?

Toch wel, maar ben niet van plan om een tv te kopen voor mijn ouders, of voor mijn ouders en mij. Dan nog liever enkele jaren zo blijven kijken.
 
Gelukkig is mijn cock dan ook 13.4 inch, scheelt weer. :)

Zitten hier toevallig ook HD-goeroes? Ik snap iets niet.
Als HD 1920*1080p zijn, dan is er toch ergens een afmetingsgrens waarbij je gewoon weer de beeldkwaliteit achteruit ziet gaan?

Hebben grotere TVs dan verhoudingsgewijs niet een slechtere beeldkwaliteit boven een bepaalde afmeting? Weet iemand die afmeting toevallig ook?
 
Back
Naar boven