MuscleMeat

Formcheck squat

Bezoekers in dit topic

Vipex

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
10 mei 2018
Berichten
388
Waardering
1.212
Lengte
1m85
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Hallo mede-forumleden,

Na een aantal maanden te hebben gekloot met weinig gewicht en thuis trainen heb ik nu eindelijk beschikking over wat meer gewichten. Ook zelf aan de slag gegaan met het knutselen van een squat/benchrack.

Nu ben ik heel erg benieuwd naar jullie meningen over mijn uitvoering van de squat. Graag hoor ik feedback waar dit nodig is

 
Wellicht wat explosiever uitstoten, vind je squat er best goed uitzien
 
Misschien iets dieper.

Bovendien is het belangrijkste te weinig en onvolledig in beeld. :D
 
Laatst bewerkt:
Waarom geeft je vriendin commando's?
 
Prima vorm en ik vind het diep zat
 
Waarom geeft je vriendin commando's?
Ben nog wat zoekende naar de juiste diepte, aangezien ik snel last krijg van een buttwing. Dus ze is commando’s aan het geven op mijn bevel 😂
 
Misschien iets dieper.

Bovendien is het belangrijkste te weinig en onvolledig in beeld. :D
Dit heeft te maken met het feit dat ik een trui draag gok ik? Of zit ik hier mis in mijn denkwijze?
 
Wellicht wat explosiever uitstoten, vind je squat er best goed uitzien
Thanks. Zal eens werken aan dat explosief uitstoten! Nuttige tip!
 
Ben nog wat zoekende naar de juiste diepte, aangezien ik snel last krijg van een buttwing. Dus ze is commando’s aan het geven op mijn bevel 😂

Zag ik idd bij die laatste rep. Een enkele rep is twijfelachtig kwa diepte wanneer de juiste diepte parallel (of voorbij) is. Maar ik zou mij er niet druk om maken, ziet er prima uit zo en geforceerd dieper gaan wat evt ten koste van je vorm kan gaan zou ik niet doen indien je geen pl ambities hebt.
 
Dit heeft te maken met het feit dat ik een trui draag gok ik? Of zit ik hier mis in mijn denkwijze?
Butt wink is niet altijd erg, het gaat er niet om of je billen bewegen, maar of je je onderrug stabiel houdt, of zoiets.
 
Prima squat. Ellebogen nog iets meer verticaal langs je lichaam duwen om buttwink te voorkomen en meer spanning op je onderrug te hebben.
 
Prima vorm en ik vind het diep zat
Daar sluit ik me bij aan.

Nog een kleine toevoeging: de ideale positie voor de camera om de lift te beoordelen is schuin van achteren, waarbij voeten en onderbenen ook volledig zichtbaar zijn. Dan kun je beter zien wat er met de stand/positie van voeten en knieën gebeurt.
 
Butt wink is niet altijd erg, het gaat er niet om of je billen bewegen, maar of je je onderrug stabiel houdt, of zoiets.
Thanks!
Prima squat. Ellebogen nog iets meer verticaal langs je lichaam duwen om buttwink te voorkomen en meer spanning op je onderrug te hebben.
Bedankt voor je tip! Zal mijn ellebogen volgende sessie meer naar mijn lichaam duwen 🙏🏼
Daar sluit ik me bij aan.

Nog een kleine toevoeging: de ideale positie voor de camera om de lift te beoordelen is schuin van achteren, waarbij voeten en onderbenen ook volledig zichtbaar zijn. Dan kun je beter zien wat er met de stand/positie van voeten en knieën gebeurt.
Thanks! 🙏🏼
 
Klein dingetje nog, kijk iets meer naar voren ipv naar beneden.
 
Back
Naar boven