MuscleMeat

Sticky Formule 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mercedes ligt waarschijnlijk gewoon weer te kutten, die staan dadelijk in de eerste kwalificatie gewoon weer met beide wagens in de top 3:o.. Heb er wel echt zin in maar 17 maart is alleen wel meteen een vroege race en met een feest een avond ervoor gaat dat geen succes worden denk ik
 
Mercedes ligt waarschijnlijk gewoon weer te kutten, die staan dadelijk in de eerste kwalificatie gewoon weer met beide wagens in de top 3:o.. Heb er wel echt zin in maar 17 maart is alleen wel meteen een vroege race en met een feest een avond ervoor gaat dat geen succes worden denk ik

Gewoon doorhalen een nachtje.
 
Helaas blokkeert ziggo het terugkijken via een chromecast want ik ga het gewoon op een relaxte tijd bekijken. Dan maar mijn laptop met hdmi poort aansluiten op de tv want ziggo blokkeert terugkijken niet op mobile devices en computers, belachelijk.
 
Gewoon opnemen en zodra je wakker bent op play drukken. Zorg dat je niet op de mobiel kijkt tot de race afgelopen is.
 
Gewoon opnemen en zodra je wakker bent op play drukken. Zorg dat je niet op de mobiel kijkt tot de race afgelopen is.

En push meldingen uit zetten.
 
Gewoon opnemen en zodra je wakker bent op play drukken. Zorg dat je niet op de mobiel kijkt tot de race afgelopen is.
Ik heb zelf geen ziggo dus kan niks opnemen maar via familie maak ik gebruik van hun ziggo account en kan ik via internet on demand alles kijken. Alleen de chromecast wordt geblokkeerd met terugkijken, werkt wel met live beelden.
 
Hoorde het ja, treurig nieuws, zeker zo vlak voor her seisoen.
 
Hoorde het ja, treurig nieuws, zeker zo vlak voor her seisoen.

Dumpert humor past wel bij dbb.

Screenshot_20190314-210300_Dumpert.jpg
 
Hij pijnlijke is wel dat de lange vlucht naar Australie waarschijnlijk de oorzaak was van de embolie...
 
Gasly dun goofed....
 
Ligt dit aan Gasly of aan het team? Hij zal wel zijn lesje geleerd hebben.
Mooi dat RBR dicht tegen Ferrari zit. Jammer van het verschil in tijd met Mercedes.
 
Ligt dit aan Gasly of aan het team? Hij zal wel zijn lesje geleerd hebben.
Mooi dat RBR dicht tegen Ferrari zit. Jammer van het verschil in tijd met Mercedes.
Beide.

Team dat ze hem niet nog een keer opweg stuurde, Gasly dat hij de vorige ronde niet sneller was.

Max was 0.2 sneller, dus die had geen probleem.

Wel weer goed bezig van max met p4.
 
Toen de wekker vanmorgen dacht ik echt fuck moet ik nu alweer werken. Gelukkig was het de wekker voor de f1
 
Ik was uit mezelf om 5:45 wakker geworden. Toen keek ik ff op de AD app en daar stond dat de race om 7:10 zou beginnen dus ik bleef nog ff liggen, maar viel niet meer in slaap. Kijk ik om 6:20 nig een keer op de app en dan lees je dat race is begonnen. :fire:
 
Back
Naar boven