AndroidHealthClinic

Sticky Formule 1

Bezoekers in dit topic

Ik kwam laat terug van werk vannacht, sliep om 04.30 had de wekker gezet op 08.00 voor de race, maar had wel beetje spijt :(
 
Ik kwam laat terug van werk vannacht, sliep om 04.30 had de wekker gezet op 08.00 voor de race, maar had wel beetje spijt :(

Ik had een feestje zaterdag dus voor de zekerheid maar geen wekker gezet.
 
vorig jaar 1 van de betere races, dit jaar echt verschrikkelijk.
Geen mooie inhaalacties, geen uit rem acties.

Ga zelf naar de GP in Monza, hoop dan wel wat meer spektakel en klappers te zien
 
Dit gaat een moeie race worden.

Raikkonen start vanaf de pit lane.
Gasly start vanaf de pit lane.
Leclerc start vanaf P8.


14:10 start de race.
Ik ben op werk helaas dus kan niet de hele race volgen :(
 
Hup Max, ik heb er wel vertrouwen in. Op zijn minst een podiumplek, misschien wel winnaar!
 
Max heeft er zichtbaar zin in. Ik ga de rode vlag situatie tellen.
 
Raikkonen start trouwens vanuit de pits omdat hij een DQ kreeg van qualificatie (after the fact) omdat zijn voorvleugel teveel 'flex under load' heeft. Ofwel zijn voorvleugel verboog te veel onder druk.
 
Raikkonen start trouwens vanuit de pits omdat hij een DQ kreeg van qualificatie (after the fact) omdat zijn voorvleugel teveel 'flex under load' heeft. Ofwel zijn voorvleugel verboog te veel onder druk.
Saaie race je mist niets.
 
Toto Wolf net gespot in de paddock.

tenor-2.gif
 
Viel weer tegen en Max is ook weer net niet met de wagen. Toch wel jammer want het gaat dit jaar niet eens is een strijd worden tussen Mercedes en Ferrari maar tussen de Mercedes coureurs:o...
 
Prima resultaat :3e:
 
Gvd weer die merc 1-2....
Goed gedaan van Max wel!
 
Had liever gezien dat Assen het was geworden. Maar die waaren bij voorbaad al kansloos. Door die lul van een prins en Jan Lammers.

 
Hoeveel zouden kaartjes gaan kosten denk je?
 
Had liever gezien dat Assen het was geworden. Maar die waaren bij voorbaad al kansloos. Door die lul van een prins en Jan Lammers.

Assen zou het nooit zijn geworden. Ze hebben geen F1 historie en de luchtbeelden (show) op Zandvoort zullen zeker hebben geholpen. Ben blij dat we een race in Nederland hebben gekregen, alleen maar mooi.
 
Edit: Jan zegt bet dat het normale prijzen worden.
 
Hoeveel zouden kaartjes gaan kosten denk je?

200-1200 afhangkelijk van wat je wil.
Sommige arangementen paar duizend.

Zaterdag en zondag redelijke plekken 300-450.
 
Back
Naar boven