MuscleMeat

Sticky Formule 1

Bezoekers in dit topic

En dan vertelde Jan Lammers nog dat Spa vroeger zoveel gevaarlijker was.
 
Hubert is overleden RIP
 
Bizarre crash ... Rip
 

Die inslag @ 0:09 :help:

62f2b5e8-cc04-11e9-85ff-cadf58bbb2c1_web_scale_0.4914005_0.4914005__.jpg


67f57e7c-cc04-11e9-85ff-cadf58bbb2c1_web_scale_0.4813478_0.4813478__.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nare nasmaak is zeker aanwezig....:sad:

Tijdens de outlap maybe 5 minuten voor het ongeluk liep ik precies waar het gebeurde, viel me op hoe veel mooier de F2 auto's klonken. blij dat we niet 5 minuten later daar stonden.

Stond tijdens net drinken te halen onderaan eu rouge,
De sfeer was meteen helemaal omgeslagen daar.

We zijn daarna eigenlijk meteen maar vertrokken, half uurtje later zaten we in de auto en vloog de teaumaheli over ons heen.
 
Potentiële concurrent minder. Topsport jongens.
 
Natuurlijk vinden ze het vreselijk en jammer. Vooral ook omdat het ze met de neus op de eigen sterfelijkheid drukt. Verder moet je over lijken willen en kunnen gaan anders zit je daar niet. Dit is mede waarom het de sport zo een sport maakt.

Van Ferrari's voor op de weg weet ik dat ze ook in het midden kunnen breken bij bepaalde botsingen, uit veiligheid. Helaas mocht dit aspect niet voldoende baten bij dit ongeluk.
 
Laatst bewerkt:
Jammer voor alle fans dat dit in België moet gebeuren
 
Beetje jammer..
 
Stiekem wel blij dat ik zondag niet vrij kon krijgen :roflol:
Wel eerder weg om op tijd voor de start te zijn..
 
Potentiële concurrent minder. Topsport jongens.
Was Neymar maar racepiloot denk je dan op zo'n moment.
Daar heb je ook weer gelijk in, ik vond een post van Hamilton ook wel overdreven het is hun eigen keuze om te racen.
https://www.ad.nl/formule-1/racewer...op-dood-f2-coureur-hubert~a9fa75b5/155147848/
Ik denk dat het reuze meevalt tegenwoordig. Vooral als je nagaat hoeveel er vroeger stierven in de autosport. Hoeveel zijn er voor en na Senna gestorven? Het verschil moet enorm zijn.
 
Laatst bewerkt:
Gaat lekker ineens.

 
Back
Naar boven