XXL Nutrition

Sticky Formule 1

Bezoekers in dit topic

heerlijk, samen met hockenheim de geweldigste races van dit seizoen.
 
Het is natuurlijk heel makkelijk om nu te verkondigen dat Hamilton kampioen gaat worden, Mercedes met de constructeurs titel er vandoor gaat, Ferrari op plaats 2 komt en RB op 3, maar het seizoen is nog lang en Max heeft echt nog wel kans als is die kans niet heel erg groot.
:D
 
Was dat je voorspelling die je quote? Nogal voor de hand liggend.

Hopelijk volgend jaar spannender, want er veranderd bijna niets waardoor Mercedes niet gelijk voorstaat :)
 
Wat vinden we hiervan?
 
Hij heeft geen andere keus denk ik, Mercedes en Ferrari hebben geen stoeltje voor hem dus is blijven bij Red Bull de beste optie. Niet dat Mercedes of Ferrari op voorhand beter zullen presteren de komende jaren.
 
Verstappen is momenteel de rijder die de meeste waarde bezit op de lange termijn. Hamilton heeft niet meer de tijd die Verstappen heeft en Leclerk moet nog laten zien dat hij een aantal jaar op hoog niveau kan presteren in de F1, iets dat Verstappen ondertussen al bewezen heeft. Denk dat Verstappen hier ook signaal afgeeft dat als ze hem willen hebben dat ze snel moeten handelen. Dat hij tot 2023 heeft getekend wil niet zeggen dat hij ook tot die tijd voor dat team blijft rijden.
 
Leclerk heeft zich met 7 pole positions al wel genoeg bewezen.
 
Dan nog, daarnaast is hij ook boven Vettel geëindigd.
 
Vettel had ook wel een top jaar niet
 
Ik geef alleen maar aan dat Leclerk zich imo al bewezen heeft een kampioenskandidaat te zijn.
 
Klopt. In een Ferrari is 90% dat
 
De laatste keer dat Ferrari een kampioen had is ook wel weer even geleden.
 
Had hem liever naar Mclaren zien gaan en dat team terug brengen naar de top.

Maar het blijft ook allemaal een verrassing welke teams in 2021 goed gaan worden.
 
Leclerk heeft zich met 7 pole positions al wel genoeg bewezen.
Nu nog meer jaren hetzelfde doen met een team wat niet vals speelt.
Waar was Leclerk de laatste races toen Ferrari op de vingers was getikt?
 
 


Eerste keer ooit dat ik bij de F1 aanwezig was voor mij.

Zal nooit vergeten hoe de sfeer daar binnen 1 minuut omsloeg van feestelijk en gezellig naar geschrokken en gespannen.
Iedereen leek meteen te weten dat het echt foute boel was.
 
Welp.
Screenshot_20200227-214615_Facebook.jpg
 
Morgenochtend "Alle teambazen F1 hebben het coronavirus"
 
Back
Naar boven