MuscleMeat

Sticky Formule 1

Bezoekers in dit topic

Deze had ik niet zien aankomen..
 
Laat die tweede coronagolf maar komen hoor.
 
Wat een gekke start van het seizoen
 
EcKGbrkXsAcXCsx.jpg
 
Zou Vettel het seizoen afmaken bij Ferrari? :o

Wat een rare race was dit al met al zeg.
 
Zou Vettel het seizoen afmaken bij Ferrari? :o

Wat een rare race was dit al met al zeg.
Dat mag ik toch hopen!

Hehe wat had ik het toch goed voorspeld wbt de winnaar
 
Het was weer balen gisteren en als je al die safety cars zag kon het nog wel eens spannend worden met max erbij, die had nog wel wat risico's genomen haha. Verder snap ik die straf van Hamilton nog steeds niet.
 
Ik was al geen Ham fan vanwege zijn 'heiliger dan dan paus' gedrag icm met gejank en ernstig tekort aan humor, hele BLM verhaal heeft dat niet beter gemaakt.
 
Het was weer balen gisteren en als je al die safety cars zag kon het nog wel eens spannend worden met max erbij, die had nog wel wat risico's genomen haha. Verder snap ik die straf van Hamilton nog steeds niet.

Waarschijnlijk omdat hij zich te veel profileert met zijn blm. Zie ook de post van Vieze, hierboven.
Het tikje dat hij Albon gaf, daar kon hij weinig aan doen, stuur was maximaal naar rechts ingedraaid. Daar zat geen ruimte meer in, in de stuur uitslag.

Redbull heeft aangegeven dat ze gisteren last hadden van een oud probleem, het is hun niet onbekend, maar meer vermelden ze ook niet. (Dus ... ?)
 
Waarschijnlijk omdat hij zich te veel profileert met zijn blm. Zie ook de post van Vieze, hierboven.
Het tikje dat hij Albon gaf, daar kon hij weinig aan doen, stuur was maximaal naar rechts ingedraaid. Daar zat geen ruimte meer in, in de stuur uitslag.

Redbull heeft aangegeven dat ze gisteren last hadden van een oud probleem, het is hun niet onbekend, maar meer vermelden ze ook niet. (Dus ... ?)
Dus volgende week gaan we er vanuit dat ze weer mee rijden in de top 3
 
Back
Naar boven