AndroidHealthClinic

Sticky Formule 1

Bezoekers in dit topic

Hebben ze deze week weer fp1, fp2 en fp3?
Hoe zal dit anders zijn dan afgelopen week?
 
Dat vraag ik me dus ook af.
 
Dus volgende week gaan we er vanuit dat ze weer mee rijden in de top 3

Tja, veel beloven en weinig geven doet een gek in vreugde leven.
Ik heb er een hard hoofd in, er verandert van álles, maar Redbull heeft de snelheid niet.
Albon die denkt Hamilton buiten om in te halen, werkt ook niet in het voordeel.

Free practice zal gewoon gereden worden. Het is een nieuw weekend, nieuwe race met alles er op en er aan, behalve publiek.
 
Hij haalde hem toch in?

Dan heb ik dat gemist, volgens mij reed hij er de rest van de wedstrijd achter. Voor dat hij óók uitviel.
Albon rijdt wel steeds beter, en ik verwacht dat hij dit jaar nog een stap, solide 4de moet kunnen. Maar een wereldkampioen buitenom inhalen, No Go !
Dat kan er maar 1, nr 33.
 
Hij was er gewoon voorbij en werd van de baan geduwd.
 
Volgens mij zijn de regels dat als de auto er voorbij is, dat je hem moet laten passeren. Dus in dit geval had Hamilton hem meer ruimte moeten geven. Correct me if i'm wrong...
 
Hamilton doet hetzelfde als Leclerk bij Verstappen deed vorig jaar in Suzuka. Sturen met deze auto's doe je niet alleen met het stuur maar ook met het gaspedaal.
Dat gezeur dat als je buitenom inhaalt dat je jezelf kwetsbaar maakt en vraag om problemen vind ik zo'n kul. Dit denken maakt de sport kapot. Gewoon racen en elkaar inhalen als het kan en dat kon hier duidelijk. Dit soort acties hoop ik vaker te zien en Hamilton zal beter moeten nadenken want hij is nu aardig wat stafpunten te sparen.
 
 
Wat een mongool is die Leclerc.
 
Gg vettel
Edit: Gg ferrari.
 
Boring as fuck aan de kop en staart, middenveld was oke.
 
Redbull met Max zit helemaal niet ver van Mercedes af. Hij had vrijwel de hele race dezelfde racepace als Hamilton en Botas. Probleem is dat Redbull geen 2e rijder heeft die ook dit tempo kan volhouden zodat Mercedes kan dreigen met een undercut. Hij werd gedwongen te vroeg een pitstop te maken. Max en de Redbull waren sterk genoeg om 2e te worden met oude banden verlies je het van elk team. Wat Max niet zegt maar wat iedereen ziet is dat Redbull niet te langzaam is maar dat Albon te langzaam is.

Dat Redbull en Max geen wereldkampioen zijn geworden is imo door het vertrek van Ricciardo. Met zo’n sterke 2e rijder die dicht bij Max kan blijven voer je de druk op dwing je Mercedes en Hamilton tot fouten.
 
Daar heb je denk ik wel gelijk in, maar ik vind Albon het niet verkeerd doen gezien zijn geringe ervaring.
 
Back
Naar boven