XXL Nutrition

Sticky Formule 1

Bezoekers in dit topic

En wederom max vs mercedes.
 
Morgen nog even afmaken!

Waar was Perez....?:eyes:
 
Morgen nog even afmaken!

Waar was Perez....?:eyes:
Kwam volgens mij niet helemaal uit met tweede run op gele band in q2 door gele vlag. Komt vandaag zeker naar de top 6, misschien meer.

Maakt dit keer nog niet uit, de mercedesen worden nu alsnog gesplit.
 
Hopen dat het Honda blok het nu wel de hele race volhoudt.
 
Belooft wat voor het seizoen.
Bottas is trouwens wel echt nep.
 
Alle max fans weer ff op hun plek gezet.

mooi
 
Die mag je wel even uitleggen denk ik
Even de lange termijn volgers van de F1 die nu voor Max zijn er buiten gelaten. Maar de ‘fans’ die er de afgelopen jaren zijn bij gekomen zijn zo tering irritant. Iedereen die één race gezien heeft is analist en Max ‘fan’. De meerderheid weet echt jackshit van de sport en is fan omdat er nu een nederlander meedoet. Tering even lekker een eind op allemaal.

Oja en hamilton zou alleen met een betere auto winnen, zie hier het resultaat.
 
Irritant die gasten die F1 kijken voordat Verstappen meedeed waardoor ze zich verheven voelen boven de rest.

Een fan van een sport die in discussie gaat met andere fans van dezelfde sport, over wie nou de echte fans zijn :roflol:.
 
Max rijdt trouwens al 6 jaar in de F1. Dit wordt zijn 7e seizoen.

Dat velen fan zijn omdat er nu een jonge Nederlandse kanshebber meedoet is toch niet zo gek? Of waren die Brazilianen ook allemaal kneuzen toen ze fan waren van Senna?
 
Irritant die gasten die F1 kijken voordat Verstappen meedeed waardoor ze zich verheven voelen boven de rest.

Een fan van een sport die in discussie gaat met andere fans van dezelfde sport, over wie nou de echte fans zijn :roflol:.
Ik ga nergens in discussie, ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat tegenwoordig iedereen f1 kenner is die een halve race gekeken heeft omdat Max tegenwoordig meedoet.

Soms ben je echt zo een mongool :roflol:
 
Ik ga nergens in discussie, ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat tegenwoordig iedereen f1 kenner is die een halve race gekeken heeft omdat Max tegenwoordig meedoet.

Soms ben je echt zo een mongool :roflol:
Dat iedereen opeens doet alsof ze analist zijn kan idd wel irritant zijn.
Aan de andere kant vind ik het enthousiasme wel mooi. Zo'n hele tribune in het oranje is wel cool.

T zelfde heb je ook als NL weer een EK of WK speelt en iedereen opeens voetbalanalist is, met name na een borrel.
 
Even de lange termijn volgers van de F1 die nu voor Max zijn er buiten gelaten. Maar de ‘fans’ die er de afgelopen jaren zijn bij gekomen zijn zo tering irritant. Iedereen die één race gezien heeft is analist en Max ‘fan’. De meerderheid weet echt jackshit van de sport en is fan omdat er nu een nederlander meedoet. Tering even lekker een eind op allemaal.

Oja en hamilton zou alleen met een betere auto winnen, zie hier het resultaat.
Dit inderdaad. Maar dat geldt niet alleen voor F1, maar elke fucking sport waar toevallig een Nederlander aan meedoet. Kan die neppe patriottische fucking onzin niet meer aanhoren/aanzien. Er hoeft maar iets mee te doen wat op een Nederlander lijkt bij wat voor fucking sport dan ook en ze zijn allemaal ineens een kenner.
 
Irritant die gasten die F1 kijken voordat Verstappen meedeed waardoor ze zich verheven voelen boven de rest.

Een fan van een sport die in discussie gaat met andere fans van dezelfde sport, over wie nou de echte fans zijn :roflol:.
Je hebt F1 fans en Max fans.
 
Ik ga nergens in discussie, ik zeg alleen dat ik het irritant vind dat tegenwoordig iedereen f1 kenner is die een halve race gekeken heeft omdat Max tegenwoordig meedoet.

Soms ben je echt zo een mongool :roflol:
Heb ik ook met iedereen die een spuit in hun kont zet en denkt AAS-kenner te zijn. :trollface:
 
Back
Naar boven