MuscleMeat

Sticky Formule 1

Bezoekers in dit topic

Is er iemand eigenlijk bestraft na de crash in Silverstone?
 
Ja klopt verder niets, dan vind ik de straf nu best zwaar.
Als je de white privilege in acht neem klopt de verhouding tussen de straffen wel.
 
Staat u zo correct geparkeerd?
A) Ja
B) Nee
C) Enkel indien u uw blauwe parkeerschijf plaatst
1631530826024.png
 
Mooi helder uitgelegd en is ook precies hoe ik naar de crash keek eigenlijk. Beide valt wat te verwijten vind ik, maar echt een duidelijke schuldige is er niet aan te wijzen. Op die snelheid met zulke brede auto's op een smal baantje in een split second beslissingen nemen om wereldkampioen te worden, kan gebeuren dan.
 
Oja, wel echt goed dat die halo in 2018 geïntroduceerd zeg, die heeft z'n nut al vaak bewezen.
 
😛
 

Bijlagen

  • C17A91DD-25C6-4C9B-9730-CFA0C873E68B.jpeg
    C17A91DD-25C6-4C9B-9730-CFA0C873E68B.jpeg
    132,1 KB · Weergaven: 46
Dit was wel een leuk spel aan het einde waar je kan zien dat Mercedes alleen maar strategisch goed is als alles goed verloopt.
 
Wat denken jullie? Gaat ons Max het nog flikken? Of is bij jullie het geloof ook een beetje weg?
 
Wat denken jullie? Gaat ons Max het nog flikken? Of is bij jullie het geloof ook een beetje weg?
Gaat wel lukken.
Mercedes mag die vleugel van Brazilië niet meer gebruiken, de motor wel. Maar Lewis maakt fouten, Max niet.
Zie bv dat ene punt afgelopen race snelste ronde.
 
Gaat wel lukken.
Mercedes mag die vleugel van Brazilië niet meer gebruiken, de motor wel. Maar Lewis maakt fouten, Max niet.
Zie bv dat ene punt afgelopen race snelste ronde.
Als nog denk ik dat ze nog steeds stuk harder lopen op het rechte stuk. Maar wat ik wel opmerkelijk vond was dat in Qatar, Mercedes en RB vrijwel gelijke topsnelheid hadden. In 1 specifieke bocht verloor RB 0.2 sec.
Saudi-Arabië is wel een baan waar alles kan gebeuren, grote kans op een SC en crashes. Gaat een leuke worden denk ik.
 
Back
Naar boven