Fitness Seller

Sticky Formule 1 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En driver of the day, hij komt zo nog langs bij de post race show.
 
Terechte DoTD als je het mij vraagt.

Eventjes in een auto springen en meteen een goede race rijden, geen echt eigen setup, niet gewend aan het team, nooit in F1 geraced. Netjes hoor.
 
Zoveel pech/fouten van RB en Verstappen en dan nog kan Ferrari het niet verzilveren.
 
Je zal je wekker maar hebben gezet.
 
Het gaspedaal werkt twee kanten op, en je hoeft niet harder te rijden dan je durft.
Wat een shitshow, wat een gejank. Vooral Gasly, die zelf niet van het gas gaat bij rood.
Waarom kan een F1 coureur zelf geen verantwoordelijkheid meer nemen voor zijn eigen race gedrag.
 
Je zal maar om 5:30 je bed uit zijn gegaan om om 6:45 samen met je opa aan het ontbijt voor de TV te kunnen zitten :')
 
Gelukkig moest ik om 7:00 beginnen op mijn werk.
 
Max kampioen!

Of niet?

Of wel?

20221009_101642.jpg
 
Toch wel mooi wat Jos heeft gedaan met hem, alle inzet hiervoor. Ben geen Fan van Max, maar het is wel mooi voor hem.
 
Toch wel mooi wat Jos heeft gedaan met hem, alle inzet hiervoor. Ben geen Fan van Max, maar het is wel mooi voor hem.
Dat ie hem als klein kind heeft achtergelaten bij een tankstation omdat ie niet snel genoeg reedt die dag bedoel je?

Respect voor max.

Maar Jos verdient niet zoveel eer vind ik persoonlijk.
 
Toch wel mooi wat Jos heeft gedaan met hem, alle inzet hiervoor. Ben geen Fan van Max, maar het is wel mooi voor hem.
Jos is niet in Japan.
Wordt ook een beetje moe van dat geJos.

We zeggen vanmiddag toch ook niet dat Mattieu alles aan Adrie van de Poel, te danken heeft.
 
Back
Naar boven