AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°10 Clean & Press

Bezoekers in dit topic

Time to beat: 27 seconden.
 
Ik vraag me af of AlexV nog een poging gaat doen...
 
Ik vraag me af of AlexV nog een poging gaat doen...
Ooh damn, helemaal vergeten, maar dat ga ik morgen niet meer halen... Als ik het heel lief vraag, mag ik dan uitstel tot maandag? :rolleyes:

Edit: Bedoeling was toch clean&press, maar op filmpje van RockOfAges lijkt dit eerder een halve muscle snatch, dus mag snatchen ook ipv een werkelijke clean&press?
 
Ooh damn, helemaal vergeten, maar dat ga ik morgen niet meer halen... Als ik het heel lief vraag, mag ik dan uitstel tot maandag? :rolleyes:

Edit: Bedoeling was toch clean&press, maar op filmpje van RockOfAges lijkt dit eerder een halve muscle snatch, dus mag snatchen ook ipv een werkelijke clean&press?
Uitstel is een moeilijke, vooral omdat ie al een maand online staat...
Snatchen mag niet, Rock blijft nog net binnen de perken.
 
Sanca Saxon als ik nou zeg dat maandag prima is, met de voorwaarde dat ik t/m zaterdag krijg om te verbeteren mocht ie onder de 27 seconden komen? of gaat dat te ver? :p

zo'n gemakkelijke overwinning is natuurlijk ook maar saai prosteenstoter :trollface:
 
Sanca Saxon als ik nou zeg dat maandag prima is, met de voorwaarde dat ik t/m zaterdag krijg om te verbeteren mocht ie onder de 27 seconden komen? of gaat dat te ver? :p

zo'n gemakkelijke overwinning is natuurlijk ook maar saai prosteenstoter :trollface:
Anders doen we deze tot het einde van het jaar :rolleyes:
 
RockOfAges je hebt gewonnen, proficiat!

denk srs ook dat je niet zo gek veel sneller uberhaupt kan zijn zonder te powersnatchen of zonder te bouncen, dus ga het ook niet nog eens wagen...
 
Back
Naar boven