Fitness Seller

Forum Challenge N°12 Front squat for reps

Bezoekers in dit topic

Weer een max rep challenge? Front squats op 100+ kg voor reps, no thanks :roflol:
Gewoon doen !

Haha tis gewoon altijd iets denk ik xD ofwel zware jongens in voordeel ofwel lichtere, altijd maar klagen. Zonder klagen zijn mensen gewoon niet gelukkig :p ik zal wel nog een poging wagen denk ik al doe ik nooit front squats dus ben wel benieuwd :p
That's the spirit :)
 
Maybe the soul but not my discs :roflol:
 
Hoeveel reps denken diegene die het overwegen te halen? Ik probeer het vandaag eens :o
 
:popcorn:
 
Ik kwam tot 11x
Deed hem wel als 2e oef maar 20 ga ik echt niet redden.
Is bij mij m'n derde oefening, mss dat ik eens switch
 
Ik zal als eerste mijn filmpje posten dan, zal zeker geen winnend filmpje zijn maar zal de boel misschien doen leven. Ik vond het best ok gezien ik nooit front squat doe en pas een ontbijtje op had na een heavy bench/squat/bench training. Er zit meer in om nog eens te proberen! :)

 
Hoppa, het begin is gezet :thumbs:
 
Als ik het niet vergeet, probeer ik het na het BK (2 dec) mss ook even. Intussen weer een half jaar geen front squats gedaan, dus geen idee wat ik er op haal :p
 
Als ik het niet vergeet, probeer ik het na het BK (2 dec) mss ook even. Intussen weer een half jaar geen front squats gedaan, dus geen idee wat ik er op haal :p
Ik zal je er wel aan laten denken ! Alvast succes op het BK ♥
 
Why? Na het NK heb je nog 4 dagen om inzending in te sturen.

Na het NK ga ik eerst eens vier avonden op de bank liggen denk ik en dan zien we wel weer verder
 
Na het NK ga ik eerst eens vier avonden op de bank liggen denk ik en dan zien we wel weer verder
Met snel een setje van 20 front squats tussendoor xD
 
Back
Naar boven