XXL Nutrition

Forum Challenge N°13 The Bear Complex

Bezoekers in dit topic

haha ja epic :P basic fit he, motiverende muziek en huisvrouwen als medewerkers :P maar nou moet ik eerlijk, ik heb niet te klagen. Onze basic fit heeft bumperplates, dumbells tot 50kg, kettlebells, boxes en meerdere squatracken. En besides, heb liever dat de medewerkers overdreven positief zijn dan dat ze me verbieden om te droppen ofzo
 
Toch leuk dat ze zo enthousiast zijn.

Ik moet alleen een vreugde dansje doen en is maar stille boel zonder muziek:treuren:

Had wat reps in gedachten die je niet gehaald hebt zal zien of ik het ga redden. Net mijn schema binnen:haar:
 
je zult wel over me heen gaan (wow dat klinkt slecht, sorry pilzz) :P ik ben net 24kg afgevallen dus ook niet echt op mn sterkst ooit ofzo :P
 
je zult wel over me heen gaan (wow dat klinkt slecht, sorry pilzz) :P ik ben net 24kg afgevallen dus ook niet echt op mn sterkst ooit ofzo :P

Ja en ik neem weer mijn oorspronkelijke chubby powerlift vormen aan:P
Geen excuus:trollface:
 
Ja en ik neem weer mijn oorspronkelijke chubby powerlift vormen aan:P
Geen excuus:trollface:

haha ik geef nergens excuses hoor, maar jij bent gewoon sterker dan ik :P

t is (no offense) dat jij een "lompe krachtsporter" bent en ik met mijn judo achtergrond alles een stuk vloeiender doe :P dat spaart mij energie

als jij 11 ofzo haalt ga ik het nog wel proberen trouwens, maar 12 of meer ben ik weg :P
 
haha ik geef nergens excuses hoor, maar jij bent gewoon sterker dan ik :P

t is (no offense) dat jij een "lompe krachtsporter" bent en ik met mijn judo achtergrond alles een stuk vloeiender doe :P dat spaart mij energie

als jij 11 ofzo haalt ga ik het nog wel proberen trouwens, maar 12 of meer ben ik weg :P
:roflol:

Joh is maar 1 rep dan.
Maar zal me inhouden;)
 
Volgende challenge: Bunny complex?
 
prosteenstoter bij deze 11 reps

Als warming up wat zware sets squat en 8tjes op de bench. :o
2x de mist ingegaan dus dubbele press moeten maken.

Tel ook op den duur kwijt dus maar door.


Nu wel k.o.

Hopenlijk niet nog een keer. Hehe
RFFNCK anders moet je me een beetje van die takkeherrie doorsturen:roflol:
 
Bad ass Natty87 !! En nog gewoon een paar extra presses erbij :D
 
verdomme :) maybe woensdag nog eens proberen :P ik ben toch de eeuwige 2e met challenges, volgens mij al 2x gebeurd
 
verdomme :) maybe woensdag nog eens proberen :P ik ben toch de eeuwige 2e met challenges, volgens mij al 2x gebeurd
Je kunt je altijd nog melden bij de oliebollen challenge:P
 
haha former fatties uitdagen voor eetwedstrijden is gay :P ik heb de maaginhoud met het formaat van een walnoot tegenwoordig
 
Back
Naar boven