Fitness Seller

Forum Challenge N°15 Seated one arm DB press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Deze maand worden jullie uitgedaagd met de seated one arm dumbbell press, hoeveel reps kun je halen binnen de 90 seconden ?

De winnaar zal hiervoor een Elite account en, voor eeuwige roem, een plaatsje in de challenge winnaars lijst krijgen (voor degenen die reeds een Elite account hebben is er voorzien dat ze een challenge winner banner krijgen)

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, deelname kan t/m 15 maart, dan zal ook de winnaar bekend gemaakt worden.

- Zittend op een bankje, zonder rugsteun
- 1 dumbbell, 1 arm
- Vanaf de schouder tot lockout
- 30kg voor de heren. 10kg voor de dames
- 90 seconden time cap
- Er mag van arm gewisseld worden
- Filmpje als bewijs
- Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

Succes !!
Het moderator team.

Bulck 57 reps :1e:


Bulck 40 reps


RockOfAges 31 reps



[RSVP=413529]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]
 
30 kilo voor de mannen, 10 kilo voor de vrouwen? IS dat niet wat een te groot verschil?
 
30 kilo voor de mannen, 10 kilo voor de vrouwen? IS dat niet wat een te groot verschil?
Neen, dat is het niet.

Als we het voor de vrouwen zwaarder maken gaat er niemand van hun kunnen meedoen, als we het voor de mannen lichter maken gaat er sowieso weer iemand +20 reps doen en dat is ook niet de bedoeling.
 
Vind het ook wel een groot verschil. Maar deze wint bulck de schouder king weer xD
 
Man up, guys, man up...
 
Hmm 30kg voor reps is voor de lichtere jongens weer een kansloos verhaal (in ieder geval voor mij). Weer een maandje geduld hebben:(.
 
Hmm 30kg voor reps is voor de lichtere jongens weer een kansloos verhaal (in ieder geval voor mij). Weer een maandje geduld hebben:(.
Heb je het überhaupt al wel eens geprobeerd ? One arm kun je ook nog een beetje mee smokkelen hé (is toegelaten maar het moet niet te gek worden).
 
Heb je het überhaupt al wel eens geprobeerd ? One arm kun je ook nog een beetje mee smokkelen hé (is toegelaten maar het moet niet te gek worden).

Sure, een paar reps moet best lukken. Maar dan nog kan ik nooit tippen aan een strongman van 100+ kg. Geeft niet hoor, het is niet makkelijk iedere keer wat nieuws te verzinnen. Ik ben benieuwd naar de pogingen!
 
Idd gewoon eens proberen en anders een maandje wachten :)
 
Heb relatief zwakke schouders. Still gonna give it a try!
 
Wow, 30Kg.... Heb nog nooit iets met zo'n zware dumbell gedaan... Denk dat ik het ook maar niet ga proberen maar ben wel benieuwd wat voor prestaties er neer gezet gaan worden dus vandaar dat ik het wel ff ga volgen :-)
 
Neen, dat is het niet.

Als we het voor de vrouwen zwaarder maken gaat er niemand van hun kunnen meedoen, als we het voor de mannen lichter maken gaat er sowieso weer iemand +20 reps doen en dat is ook niet de bedoeling.

challenge accepted
 
Ik voel me vandaag eigenlijk ook wel een beetje 'renate' : Voetbalanalist René 'Renate' van der Gijp drijft de spot met Bo Van Spilbeeck, de reacties laten niet op zich wachten

Gezien het feit dat je hier in België zomaar van geslacht kan veranderen door simpel naar de gemeente te gaan (hoe zot kan het worden???) stel ik voor dat ik volgende week een poging waag als vrouw?

--> J/K uiteraard, ik vind de verdeling goed zo. Op die manier zullen er ongetwijfeld een paar mannen hoog scoren maar ook een aantal vrouwen. Dan wordt het spannend :)
 
ik ben nog steeds voor het idee om mannen vrouwen apart te doen. het is simpelweg niet te vergelijken, ook niet als je denkt de ratio goed te hebben aangepast
 
Er mag van arm gewisseld worden?
Dus om en om mag?
 
Er mag van arm gewisseld worden?
Dus om en om mag?

Dat lijkt me idd binnen de regels maar je gaat dan wel steeds tijd verliezen... Misschien 2-3 keer rechts, dan wisselen 2-3 keer links, ...
 
Back
Naar boven