Fitness Seller

Forum Challenge N°16 Bench dips

Bezoekers in dit topic

Ik ben al een week ziek :( fuck it niet kunnen trainen en nu ziek terwijl er eindelijk een challenge is waar ik aan kon mee doen om te winnen. Morgen ga ik gewoon eens proberen en kijken waar ik geraak.
 
Daarnet eens een poging gedaan 2*10 wat opgewarmd en dan 36reps gehaald maar :( Hoesten en kuchen tussendoor en ben direct leeg. Beetje klote omstandigheden om hier iets te kunnen betekenen dus :p Morgen probeer ik nog eens
 
Daarnet eens een poging gedaan 2*10 wat opgewarmd en dan 36reps gehaald maar :( Hoesten en kuchen tussendoor en ben direct leeg. Beetje klote omstandigheden om hier iets te kunnen betekenen dus :p Morgen probeer ik nog eens
Balen. I wish you good luck! Maar niet teveel, 48 ofzo is prima ;).
 
Gefeliciteerd!! :cheer:

Ik had wel een stuk meer inzendingen verwacht...
Hartelijk dank! Jammer inderdaad dat het niet echt leefde hier, wat meer strijd had leuk geweest. Ik ben ook verbaasd dat ik met mijn stats 2x een challenge heb gewonnen. Krijg ik nu een banner met '2x challenge winner' o.i.d.?
 
Hartelijk dank! Jammer inderdaad dat het niet echt leefde hier, wat meer strijd had leuk geweest. Ik ben ook verbaasd dat ik met mijn stats 2x een challenge heb gewonnen. Krijg ik nu een banner met '2x challenge winner' o.i.d.?
Yep!
 
Hartelijk dank! Jammer inderdaad dat het niet echt leefde hier, wat meer strijd had leuk geweest. Ik ben ook verbaasd dat ik met mijn stats 2x een challenge heb gewonnen. Krijg ik nu een banner met '2x challenge winner' o.i.d.?
Ik vond het zelf ook erg jammer dat ik net in slechte omstandigheden zat en toen ik een weekje tijd had viel ik nog eens ziek ook. Anders had ik zeker ook 1 of meer inzendingen gedaan:( had er toch ook wel meer verwacht hier. Al de kerels die klagen dat er nieks tussen zit voor de lagere gewichtscategorieen hebben nieks gedaan hier.
Proficiat aan BB_
 
Back
Naar boven