XXL Nutrition

Forum Challenge N°17 Burpees

Borst moet volledig naar de grond

  • Ja

    Stemmen: 13 72,2%
  • Neen

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

en hoe weten we dat de deelnemers niet stiekem shadowpinners zijn met dat der dracula doping?
 
en hoe weten we dat de deelnemers niet stiekem shadowpinners zijn met dat der dracula doping?

80822494.jpg
 
Ik kon het niet hebben dat ik er maar 20 had, dus hierbij poging nummer 2. Gisteren benen getraind en vanochtend schouders/tripeps/buik, dus dat voelde ik wel:
 
Laatst bewerkt:
Ik kon het niet hebben dat ik er maar 20 had, dus hierbij poging nummer 2. Gisteren benen getraind en vanochtend schouders/tripeps/buik, dus dat voelde ik wel:
Screenshot_20180512-151533.png
 
Youtube loopt iedere keer te cutten, maar nu 40 minuten later is het eindelijk gelukt. :D
Gisteren oefende ik en toen ging het beter, nog geen spierpijn toen, maar ik ben tevreden. :pressing:
 
Youtube loopt iedere keer te cutten, maar nu 40 minuten later is het eindelijk gelukt. :D
Gisteren oefende ik en toen ging het beter, nog geen spierpijn toen, maar ik ben tevreden. :pressing:
Schrijf ik nou cutten met een 'c' i.p.v. 'k'? :hahaha:
 
Boh mooi resultaat BB_ ! Zalig te horen hoe je bij het einde toch een beetje aan het sterven bent xD Straks heb ik leg day dus ik ga vandaag geen poging meer doen maar morgen denk ik
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Boh man dat haal ik niet meer 27.... je bent een goeie all rounder man! Opweg naar je 5de winst
 
Pfff, netjes, 9 in een 30 sec. lukt me nog wel, maar dat tempo houd ik niet 90 sec. vol, of ik moet 2 rustdagen inlassen maar dat heb ik er niet voor over. Netjes zeg. :bow:
 
Ik wil vanavond nog voor de 30 gaan (mijn enige vrije dag deze week) maar heb mijn maag nog vol met eten, dat is geen ideale combi :D.
 
Ik wil vanavond nog voor de 30 gaan (mijn enige vrije dag deze week) maar heb mijn maag nog vol met eten, dat is geen ideale combi :D.
Ik heb net gegeten en zwaar getraind vandaag. Als mijn dikke pens nu de grond raakt kom ik al niet meer overeind. Morgen/overmorgen zou ik alleen nog 's avonds na de training kunnen proberen, maar dan zal het ook wel gedaan zijn met kracht en energie. Bovendien ga ik dit toch niet meer verbreken, dus als het aan mij ligt heb je 'm al verdiend gewonnen.
 
Respect voor de pogingen al tot dusver! Ik ga morgen, anders overmorgen een poging wagen en filmen. Ik heb het al wel een paar keer na een training geoefend en kwam toen niet verder dan 25 dus 27+ wordt best een uitdaging.
 
Jezus dat was zwaar, zo even terugkijken hoeveel ik er had, heb geen idee hahaha
 
Zoals altijd barst het de laatste dagen weer los :D
 
Netjes, 28 reps!
 
Back
Naar boven