MuscleMeat

Forum Challenge N°18 Dead hang

Bezoekers in dit topic

Ik wacht vol spanning :)
Heb de lat vast wat hoger gelegd ;)
:D

0:52 --> 3:11

Netjes! Ook nog aan die stangen. Die hebben we in mijn gym ook en ze zijn verschrikkelijk. Dik en glad. Met een smalle stang kun je wss aanzienlijk langer blijven hangen.
 
oke ik hoef niet meer te proberen zie ik :roflol:
well done.
Dat ging makkelijk ???

en ik begin pas warm te draaien :D

Netjes! Ook nog aan die stangen. Die hebben we in mijn gym ook en ze zijn verschrikkelijk. Dik en glad. Met een smalle stang kun je wss aanzienlijk langer blijven hangen.
Ja, dat dacht ik ook. Eerste poging was waar ik altijd kom en daar is het plastic er van af, dus dunnere stang. Vandaag elders en daar zat het er nog goed omheen. Dacht dat het mindere poging zou zijn maar had echt lekker grip.
En ik was al warm gedraaid ipv dat ik net m'n nest uitkwam.
Btw smalle stang kan wel echt goed zeer doen aan je vingers.
 
Ik wacht vol spanning :)
Heb de lat vast wat hoger gelegd ;)
:D

Woow das wel een hele hoge lat, gefeliciteerd! Hoop dat ik nog een kans krijg, want mijn rechter elleboog liet het vandaag helemaal afweten, kan geen spanning meer op zetten en kon nauwelijks een gewicht tillen. Dit terwijl mijn linker elleboog bijna uitbehandeld was. Aangezien ik ook net terug was van een buikspierblessure ga ik deze week ff gas terug nemen en kijken wat fysio zegt voor ik weer iets in de gym ga doen.
 
Woow das wel een hele hoge lat, gefeliciteerd! Hoop dat ik nog een kans krijg, want mijn rechter elleboog liet het vandaag helemaal afweten, kan geen spanning meer op zetten en kon nauwelijks een gewicht tillen. Dit terwijl mijn linker elleboog bijna uitbehandeld was. Aangezien ik ook net terug was van een buikspierblessure ga ik deze week ff gas terug nemen en kijken wat fysio zegt voor ik weer iets in de gym ga doen.

Ai, dat is K** :sad: van blessures aan elkaar hangen... Hoop dat het gauw beter gaat.
Wil nog wel wat tegengas zien :)
Sterkte!
 
Ik kon het al niet volhouden het filmpje van jou af te kijken laat staan het zelf doen :sad:
:roflol:

Haha, herken het! Van de ene kant wil ik m'n tijd verbeteren, van de andere kant... 't Is wel heel saai...
 
Iemand die nog een poging gaat doen?
Anders ben ik liever lui dan moe :D.
 
Ik ga niet boven de 2 min uit komen en ik ben op vakantie sooo.... you win ;)
 
Ik hoop vandaag een poging wagen maar zal 1 elleboogsleeve moeten dragen dus zal wellicht afgekeurd worden. Mijn arm is nog steeds niet hersteld en wil binnenkort wel weer srs gaan liften en wil geen risico's nemen.
 
Ik hoop vandaag een poging wagen maar zal 1 elleboogsleeve moeten dragen dus zal wellicht afgekeurd worden. Mijn arm is nog steeds niet hersteld en wil binnenkort wel weer srs gaan liften en wil geen risico's nemen.
Van mij mag het, sleeves geven hier geen voordeel.
 
Wanneer hebben we een vrouw aan de leiding gehad tijdens een challenge terwijl de regels niet eens aangepast zijn voor het zwakke geslacht?
 
Ik hoop vandaag een poging wagen maar zal 1 elleboogsleeve moeten dragen dus zal wellicht afgekeurd worden. Mijn arm is nog steeds niet hersteld en wil binnenkort wel weer srs gaan liften en wil geen risico's nemen.
You go! :flexbiceps:
Maar rustig aan met je arm en liever niet boven mijn tijd ;)

Wanneer hebben we een vrouw aan de leiding gehad tijdens een challenge terwijl de regels niet eens aangepast zijn voor het VROUWELIJKE :engel:geslacht?
Ik heb diepe respect voor Natty en haar Bear complex challenge! Maar moet zeggen, zou best leuk zijn als ik win :D
Meer bodyweight-challenges zou leuk zijn. Maar nou zeg ik vast iets heel verkeerds in sommige ogen :roflol:
 
You go! :flexbiceps:
Maar rustig aan met je arm en liever niet boven mijn tijd ;)

Het is niets geworden heb nog teveel last van mijn blessure en kwam maar tot 1.40, jammer dat ik eerste keer niet all out ben gegaan toen 2.00 redelijk makkelijk ging.
On the bright sight, kon ik vandaag wel weer met semi srs gewichten squatten, wel widegrip highbar beltless maar ik ben op mijn weg terug :D

Zal morgen nog een ultieme wanhoopspoging wagen maar vrees het ergste :(

Juich overigens niet te vroeg want ik denk dat er morgen nog wel wat inzendingen binnenkomen van bijv. UnCompress en anderen die zich verdacht stilhouden deze week :scratch:
 
You go! :flexbiceps:
Maar rustig aan met je arm en liever niet boven mijn tijd ;)


Ik heb diepe respect voor Natty en haar Bear complex challenge! Maar moet zeggen, zou best leuk zijn als ik win :D
Meer bodyweight-challenges zou leuk zijn. Maar nou zeg ik vast iets heel verkeerds in sommige ogen :roflol:
BW challenges kunnen altijd, stel maar iets voor :)

Het is niets geworden heb nog teveel last van mijn blessure en kwam maar tot 1.40, jammer dat ik eerste keer niet all out ben gegaan toen 2.00 redelijk makkelijk ging.
On the bright sight, kon ik vandaag wel weer met semi srs gewichten squatten, wel widegrip highbar beltless maar ik ben op mijn weg terug :D

Zal morgen nog een ultieme wanhoopspoging wagen maar vrees het ergste :(

Juich overigens niet te vroeg want ik denk dat er morgen nog wel wat inzendingen binnenkomen van bijv. UnCompress en anderen die zich verdacht stilhouden deze week :scratch:
Het zou maar laf zijn om een filmpje/poging te bewaren tot op de laatste dag. Kristel* moet natuurlijk ook de kans krijgen om eventueel een weerwoord te geven :o
 
Er zijn in deze challenge genoeg pogingen geweest zou ik zeggen, dus om nu over laf te spreken door diegene die dit alles organiseert vind ik enigszins misplaatst.
Kirstel heeft nu de kans om haar tijd nog te verbeteren net als iedereen dat heeft, niemand heeft hierin een voordeel of nadeel.

Ik ben net terug van een vakantie van enkele weken in Thailand. Deze challenge kwam dus wat ongelukkig want heb buiten die eerste pogingen niets meer kunnen doen en niet meer kunnen trainen. Morgen ga ik inderdaad nog een laatste poging doen dus als Kristel haar nummer 1 positie zeker wilt stellen dan weet ze wat haar te doen staat.
 
Er zijn in deze challenge genoeg pogingen geweest zou ik zeggen, dus om nu over laf te spreken door diegene die dit alles organiseert vind ik enigszins misplaatst.
Kirstel heeft nu de kans om haar tijd nog te verbeteren net als iedereen dat heeft, niemand heeft hierin een voordeel of nadeel.

Ik ben net terug van een vakantie van enkele weken in Thailand. Deze challenge kwam dus wat ongelukkig want heb buiten die eerste pogingen niets meer kunnen doen en niet meer kunnen trainen. Morgen ga ik inderdaad nog een laatste poging doen dus als Kristel haar nummer 1 positie zeker wilt stellen dan weet ze wat haar te doen staat.
Ik ga morgen op vakantie dus geen pogingen meer van mijn kant.

Je spieren zijn in ieder geval goed uitgerust dus dat wordt een makkie voor je :lifter:!
 
Ik ga morgen op vakantie dus geen pogingen meer van mijn kant.

Je spieren zijn in ieder geval goed uitgerust dus dat wordt een makkie voor je :lifter:!

Als je naar Amerika gaat kun je soms 100 dollar winnen met 1 minuut hangen aan een roterende stang :p
 
Back
Naar boven