AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°18 Dead hang

Bezoekers in dit topic

Als je een challenge niet kan winnen
Ik heb diepe respect voor Natty en haar Bear complex challenge! Maar moet zeggen, zou best leuk zijn als ik win :D
Meer bodyweight-challenges zou leuk zijn. Maar nou zeg ik vast iets heel verkeerds in sommige ogen :roflol:

Was vast een prima prestatie, maar wel met de helft minder gewicht dan de mannen. De verhoudingen zijn dan erg lastig te bepalen. Net als ooit met de bench reps op 50% bw waarbij sommige vrouwen enkel een stang hoefden weg te drukken, zal vast knap zijn maar ik heb nog meer respect voor deze prestatie, er doen niet de minsten mee. Wel goed ingeschat van Sanca, ik zou bij voorbaat gedacht hebben dat vrouwen geen extra gewicht hoeven te pakken om het eerlijk te houden.
 
Er zijn in deze challenge genoeg pogingen geweest zou ik zeggen, dus om nu over laf te spreken door diegene die dit alles organiseert vind ik enigszins misplaatst.
Kirstel heeft nu de kans om haar tijd nog te verbeteren net als iedereen dat heeft, niemand heeft hierin een voordeel of nadeel.

Ik ben net terug van een vakantie van enkele weken in Thailand. Deze challenge kwam dus wat ongelukkig want heb buiten die eerste pogingen niets meer kunnen doen en niet meer kunnen trainen. Morgen ga ik inderdaad nog een laatste poging doen dus als Kristel haar nummer 1 positie zeker wilt stellen dan weet ze wat haar te doen staat.
Je snapt toch wel wat ik bedoel?! Als iemand een poging heeft gedaan en dan wacht tot het laatste moment om het te posten zodat niemand er nog over kan gaan dan is dat gewoon laf, dat is het punt en daar blijf ik bij.
Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, ik spreek in het algemeen en wist niet dat je op vakantie ging.
Kristel staat stevig op de 1ste plaats en heeft een paar maal gevraagd of nog iemand de Challenge nog zou doen, als ze had geweten dat jij 'em nog ging doen had ze nog een poging gedaan om haar tijd te verbeteren, zonder nieuwe kandidaten was dit niet nodig, zeg me nu niet dat je mijn redenering niet snapt of dat je beledigd bent...
 
Je snapt toch wel wat ik bedoel?! Als iemand een poging heeft gedaan en dan wacht tot het laatste moment om het te posten zodat niemand er nog over kan gaan dan is dat gewoon laf, dat is het punt en daar blijf ik bij.
Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, ik spreek in het algemeen en wist niet dat je op vakantie ging.
Kristel staat stevig op de 1ste plaats en heeft een paar maal gevraagd of nog iemand de Challenge nog zou doen, als ze had geweten dat jij 'em nog ging doen had ze nog een poging gedaan om haar tijd te verbeteren, zonder nieuwe kandidaten was dit niet nodig, zeg me nu niet dat je mijn redenering niet snapt of dat je beledigd bent...
Dat is gewoon het spel ook e ;) Ze moet zelf proberen haar tijd zo scherp mogelijk te stellen (no offence), anders weet je wat er nog kan gebeuren :)
 
Je snapt toch wel wat ik bedoel?! Als iemand een poging heeft gedaan en dan wacht tot het laatste moment om het te posten zodat niemand er nog over kan gaan dan is dat gewoon laf, dat is het punt en daar blijf ik bij.
Je moet je niet persoonlijk aangevallen voelen, ik spreek in het algemeen en wist niet dat je op vakantie ging.
Kristel staat stevig op de 1ste plaats en heeft een paar maal gevraagd of nog iemand de Challenge nog zou doen, als ze had geweten dat jij 'em nog ging doen had ze nog een poging gedaan om haar tijd te verbeteren, zonder nieuwe kandidaten was dit niet nodig, zeg me nu niet dat je mijn redenering niet snapt of dat je beledigd bent...
Het is unicompressed die is dat sowieso wel:roflol:
 
Ik ga morgen op vakantie dus geen pogingen meer van mijn kant.

Je spieren zijn in ieder geval goed uitgerust dus dat wordt een makkie voor je :lifter:!
Je hebt in elk geval een top prestatie neergezet met flinke marge dus daar zal het niet aan hebben gelegen. Fijne vakantie toegewenst.
Dat is gewoon het spel ook e ;) Ze moet zelf proberen haar tijd zo scherp mogelijk te stellen (no offence), anders weet je wat er nog kan gebeuren :)
Juist, dat is het wedstrijd element.

Edit: zal zo eens een poging doen, ben benieuwd. :)
 
Laatst bewerkt:
Dat is gewoon het spel ook e ;) Ze moet zelf proberen haar tijd zo scherp mogelijk te stellen (no offence), anders weet je wat er nog kan gebeuren :)

Nee ik denk dat laf het verkeerde woord is, maar het stimuleert meer om gewoon je prestatie te posten en niet achter de hand te houden. Als iedereen dat doet, is er helemaal geen challenge meer en komt alles op de laatste dag binnen zonder kans het te verbeteren. Want verbeteren gebeurd keer op keer, zodra er een goede prestatie staat.

Verder zit niet iedereen er op te wachten een maand lang je training te verkloten om de challenge te verbeteren. Als je bovenaan staat, wacht je tot het verbetert is en dan kom je weer in actie. Zo doen de meesten het hier, anders is het geen doen om deel te nemen. Vooral voor wedstrijdatleten.

Verder is er natuurlijk niks mis mee als je al een post hebt ingezonden om het de laatste dag weer te proberen. Vooral als je het al aankondigt. Onaangekondigd de hele maand wachten en het laatste uur de beste inzenden posten kan je winnaar maken, maar of je dan trots moet zijn...
 
Nee ik denk dat laf het verkeerde woord is, maar het stimuleert meer om gewoon je prestatie te posten en niet achter de hand te houden. Als iedereen dat doet, is er helemaal geen challenge meer en komt alles op de laatste dag binnen zonder kans het te verbeteren. Want verbeteren gebeurd keer op keer, zodra er een goede prestatie staat.

Verder zit niet iedereen er op te wachten een maand lang je training te verkloten om de challenge te verbeteren. Als je bovenaan staat, wacht je tot het verbetert is en dan kom je weer in actie. Zo doen de meesten het hier, anders is het geen doen om deel te nemen. Vooral voor wedstrijdatleten.

Verder is er natuurlijk niks mis mee als je al een post hebt ingezonden om het de laatste dag weer te proberen. Vooral als je het al aankondigt. Onaangekondigd de hele maand wachten en het laatste uur de beste inzenden posten kan je winnaar maken, maar of je dan trots moet zijn...
Ik verwoorde het wat bruut maar jij snapt het. Misschien kan UnCompress even de datum van vandaag roepen in zijn filmpje? Als het nog niet gefilmd is...
 
Net een poging gedaan echter begon de stang te draaien.:fuu: Toch had ik mijn tijd verbeterd.
Kijken of ik vanavond nog genoeg knijp kracht over heb. :D

Edit: jullie hoeven niet meer op mij te wachten. Heb geen puf meer na de hele dag in de tuin werken en net de avond vierdaagse uitgelopen te hebben. Mijn tijd vandaag was 1:52 dus niet genoeg. Wel een hele leuke challenge waarbij ik heb ontdekt dat het bijzonder goed is voor je schouders (dat uithangen). Ik ga hier zeker mee door en kijken of ik ooit de tijd van Kristel nog ga verslaan. :devilnana:

Gefeliciteerd Kristel*, je hebt het dik verdiend.
 
Laatst bewerkt:
yup, gefeliciteerd Kristel* , dat heb je goed gedaan :thumbup:
 
Proficiat!
 
Back
Naar boven