Fitness Seller

Forum Challenge N°18 Dead hang

Bezoekers in dit topic

Beetje bodybuilder tilt ook zijn boodschappen niet uit de auto, dat zit herstel in de weg. Dat kan je vriendin best doen voor je, ze wil immers niet een partner met een minder fysiek.
 
Leuke challenge, zeker in!
 
Eindelijk iets voor mij, heb geen gram vet meer op mijn lichaam. :D
 
Ff voor de duidelijkheid als ik straks mss probeer. 84kg -> 125% (105kg). Hangen met 20kg right? xD
 
ik dacht dat is weer een leuke om mee te doen, tot dat ik die 125% zag :grinny:
 
Ff voor de duidelijkheid als ik straks mss probeer. 84kg -> 125% (105kg). Hangen met 20kg right? xD
Right!

ik dacht dat is weer een leuke om mee te doen, tot dat ik die 125% zag :grinny:
Ik wilde 'em standaard met 40kg extra laten doen maar in samenspraak met de andere mods hebben we voor 125% gekozen :engel:
 
Beetje bodybuilder tilt ook zijn boodschappen niet uit de auto, dat zit herstel in de weg. Dat kan je vriendin best doen voor je, ze wil immers niet een partner met een minder fysiek.
In de PL sectie nemen we alle boodschappen in 1 trip en gebruiken we vrije lichaamsdelen of de vriendin om de koffer te sluiten.
 
Ik wilde 'em standaard met 40kg extra laten doen maar in samenspraak met de andere mods hebben we voor 125% gekozen :engel:
:bow2: dank voor uw mildheid en mededogen
zal binnenkort wel een poging wagen
 
In de PL sectie nemen we alle boodschappen in 1 trip en gebruiken we vrije lichaamsdelen of de vriendin om de koffer te sluiten.

Ik geloof er niks van dat jullie ALLLLL DIE boodschappen in 1x mee kunnen nemen.
 
ik dacht dat is weer een leuke om mee te doen, tot dat ik die 125% zag :grinny:

Wel een handige manier om te voorkomen dat je minuten lang naar een filmpje kijkt van iemand die niets doet. En nu hoef je ook niet zo lang te hangen, de anderen zullen ook niet lang hangen.
 
In de PL sectie nemen we alle boodschappen in 1 trip en gebruiken we vrije lichaamsdelen of de vriendin om de koffer te sluiten.
Ik heb inderdaad een keer een verhuizing van een vriend meegemaakt waar alleen 2 powerlifters kwamen opdagen en geen van de uitgenodigde bodybuilders om te helpen.
 
Net eens een oefen poging gedaab. 35 sec. Damn dit is best lastig :p glijd nogal snel van de bar. Ff zoeken hoe ik dit best doe :p
 
Als magnesium is toegestaan, dan zijn gaymittens dus ook toegestaan? :dunno:
 
Zal vanmiddag eens een poging wagen met +22kg.
 
Mag het met hammer grip? Zag het niet staan in de OP.
 
Na men deadlift training nog een poging gedaan en deze keer gefilmd. Handjes deden al wat moeilijk maar toch op de kop 1min gehaald. Volgende keer film ik van de zijkant (wist niet dat ik er niet helemaal op ging staan)
 
Back
Naar boven