Fitness Seller

Forum Challenge N°18 Dead hang

Bezoekers in dit topic

Na men deadlift training nog een poging gedaan en deze keer gefilmd. Handjes deden al wat moeilijk maar toch op de kop 1min gehaald. Volgende keer film ik van de zijkant (wist niet dat ik er niet helemaal op ging staan)
Erg netjes maar moeilijk te beoordelen voor me :(
 
Erg netjes maar moeilijk te beoordelen voor me :(
Jep dat dacht ik ook =) maar dat wist ik dus niet op voorhand dus er volgen zoiezo nog wel filmpjes :) Maar ik had gefilmd dus kon em evengoed maar posten he
 
Jep dat dacht ik ook =) maar dat wist ik dus niet op voorhand dus er volgen zoiezo nog wel filmpjes :) Maar ik had gefilmd dus kon em evengoed maar posten he
Zoveel te meer, zoveel te liever!
 
Ik had inderdaad eerst zonder gewicht even een test filmpje gemaakt om te zien of voeten en handen in beeld waren. Daarna nog 3x de kat bij de camera moeten wegjagen :P
 
Zojuist eerste poging. Kwam op 1:16 / 1:17 uit. Begon met een slechte grip merkte ik. Gleed meteen al naar een ongunstige positie dus moet meer inzitten.
Zal zo uploaden.
 
Laatst bewerkt:
Hmm 1:10 na rugtraining. Niet goed genoeg om in de prijzen te vallen zie ik.
 
Wel gefilmd? Leuk voor het lijstje in de OP.
 
Als voormalige podiumwinnaar bij de "sterkste hand van nederland" mag ik niet ontbreken bij deze challenge.
Hoewel mijn blessure nog steeds niet is hersteld hoop ik begin juni wel echt fit genoeg te zijn om een serieuze poging te wagen.
 
Was net mijn video aan het editten omdat het filmen van het gewicht vooraf erg lang duurde en ik deze heb versneld. Maar het is dus ook erg eenvoudig om de film iets te vertragen en niemand die het door heeft. Hoe voorkomen we dat? Een stopwatch in beeld filmen of met muziek in de ruimte die aantoont dat de snelheid van de film niet gemanipuleerd is?
 
Was net mijn video aan het editten omdat het filmen van het gewicht vooraf erg lang duurde en ik deze heb versneld. Maar het is dus ook erg eenvoudig om de film iets te vertragen en niemand die het door heeft. Hoe voorkomen we dat? Een stopwatch in beeld filmen of met muziek in de ruimte die aantoont dat de snelheid van de film niet gemanipuleerd is?

Zeer sterk punt inderdaad! Waar het hart van vol is :D
 
Als ik serieus die gedachte had dan had ik het wel voor me gehouden. Ik had eerst het geluid eruit gehaald omdat de kinderen op de achtergrond bezig waren maar ik laat het er wel in zodat je kunt horen dat ik hier niet vals speel. ;) :p
 
Ik heb het niet gefilmd. Ik wacht nog even de andere pogingen af en als ik denk dat ik kans maak wanneer ik mn eigen score maar marginaal hoef te verbeteren, dan wil ik wel een poging filmen.
 
Was net mijn video aan het editten omdat het filmen van het gewicht vooraf erg lang duurde en ik deze heb versneld. Maar het is dus ook erg eenvoudig om de film iets te vertragen en niemand die het door heeft. Hoe voorkomen we dat? Een stopwatch in beeld filmen of met muziek in de ruimte die aantoont dat de snelheid van de film niet gemanipuleerd is?

inb4 iemand speel een nummer op 200% snelheid af op de achtergrond en het filmpje dan op 50% zodat het lijkt alsof hij 2x zo lang hangt
 
Het blijft moeilijk alles te bewijzen, maar als je de setup te complex maakt doet niemand meer mee. Vorige challenges werd het wegen er door mensen in gemonteerd, ik heb altijd alles in 1 take gedaan. Je doet je best te bewijzen dat je het zo eerlijk mogelijk doet.
 
Wtf lol als er dit soort requirements gesteld gaan worden dan ben ik /out. Je kunt toch niet verwachten dat je in een commerciële gym even je eigen playlist aan kunt zetten.

Doe gewoon achtergrondgeluid. Aan de hand daarvan en het beeldmateriaal kun je toch wel zien of het versneld is of niet... Bovendien hoe triest is het om op zo’n manier een challenge te winnen. Je doet toch mee voor het plezier? Het is niet alsof er 1k op het spel staat.

Just my 2 cents.
 
Is voor ons mods een zaak van vertrouwen. En mocht later blijken dat er gesjoemeld is betekend het direct een definitieve ban.
 
Ik wilde 'em standaard met 40kg extra laten doen maar in samenspraak met de andere mods hebben we voor 125% gekozen :engel:

Ja dat was veel beter geweest, een vast extra gewicht. Nu moet iemand die zwaarder en al in het nadeel is ook nog eens meer gewicht erop gooien dan een licht persoon.

Misschien alsnog aanpassen en 20-30-40kg er bij doen voor iedereen? Er zal nog meer animo zijn en de deelnemers van nu doen hem echt nog wel een keertje.
 
Back
Naar boven