XXL Nutrition

Forum Challenge N°20 Static hold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Voor deze challenge (de 20ste alweer!) hebben we weer een weerspiegeling van grip en pure wilskracht, wie wilt het het hardste?!
Grijp een barbell uit het rack/van de grond, ga recht opstaan en hou 'em zo lang mogelijk vast: Static hold.

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, deelnemen kan t/m 15 augustus, dan zal ook de winnaar bekend gemaakt worden.

- Gewicht voor de heren, 140kg
- Gewicht voor de dames, 60kg
- Geen time cap
- Zolang mogelijk vasthouden met pronated/bovenhandse grip (geen hookgrip)
- Handen langs het lichaam, niet op de benen
- Uiteraard zonder straps
- Filmpje als bewijs, langs de voorkant gefilmd
- Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

1.jpg


Baby Olifant 2 min. 08 :1e:

Baby Olifant 1 min. 42

Kristel* 1 min. 18

ProudPizza 1 min. 10

RockOfAges 53 sec.

Succes,
Het moderator team

[RSVP=416247]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]
 
Met straps?:p
 
Volgens mij krijg ik niet eens 60kg van de grond :eek:! Zal 't eens proberen. Met m'n grip is niets mis :D.
 
Pittige oefening, jammer dat ik nog niet mee kan doen :(
 
Volgens mij krijg ik niet eens 60kg van de grond :eek:! Zal 't eens proberen. Met m'n grip is niets mis :D.

Was mijn gedachte ook meteen, en ik zou als man (netje) zelfs 140Kg moeten doen... :eek:

Ik ben reuze benieuwd wat voor prestaties er neer gezet gaan worden.
 
moet het net zoals het plaatje ook met de duim over de bar?
 
Hmmm deadhang challenge had ik een totaal gewicht van 100kg.
De winnaar een gewicht van 65kg?

Nu 140kg vs 60kg. Ik weet wel wie hier gaat winnen.
 
Volgens mij snap je echt niet hoe zwaar 60kg is voor een vrouw?
Volgens mij ben je die challenge vergeten. Wij mannen zijn toen dik verslagen door een vrouw die zelfs meer dan 60kg in haar handen vast had. Nogmaal ze had toen meer dan 60kg in haar handen vast.
Nummer 2 en nummer 3 kwamen beide ruim 15sec te kort met een gewicht van 100kg en zelfs nog lager.

Het resultaat van die challenge had je kunnen doen inzien dat kristel dit met 2 vingers in haar neus eenvoudig gaat winnen.
 
Volgens mij ben je die challenge vergeten. Wij mannen zijn toen dik verslagen door een vrouw die zelfs meer dan 60kg in haar handen vast had. Nogmaal ze had toen meer dan 60kg in haar handen vast.
Nummer 2 en nummer 3 kwamen beide ruim 15sec te kort met een gewicht van 100kg en zelfs nog lager.

Het resultaat van die challenge had je kunnen doen inzien dat kristel dit met 2 vingers in haar neus eenvoudig gaat winnen.
Ik denk niet dat je dat zomaar kunt vergelijken? :dunno:
 
Ik heb de vorige keer al verloren Einstein. :p
Je hebt mijn post gericht aan je gemist?
ik doe mee aan de challenges die ik leuk vind en als ik zin heb
en heb al genoeg tussen mijn benen hangen :trollface:
 
Back
Naar boven