XXL Nutrition

Forum Challenge N°23: 2xbw deadlift

Bezoekers in dit topic

Bruut hoor :thumb: Wat is je 1rm?
 
Bruut hoor :thumb: Wat is je 1rm?

Bedankt man. Ik max eigenlijk nooit (uit angst voor blessures).
2 Jaar terug was mijn deadlift op zijn sterkst, ik heb toen 210x8 gelift plus een 245x1 (zonder hier fatsoenlijk naar toe te periodiseren, beltless en clean).
 
A
Volgens de 1RM calculator 256 kg :rolleyes: Gek genoeg ondanks hoge aantal reps komt deze calculator voor mij aardig in de buurt van mijn echte 1 RM

Ik vind die dingen altijd erg optimistisch, zeker als je boven de 5 reps gaat.

175x19 zeggen ze allemaal ong 285 1rm, maar mijn 1rm was toen 266.
 
Sorry had het tegen Jaap ja

Die 256 is ook de berekende 1 RM van Jaap ja mijn eigen1 RM ligt wat lager.

A


Ik vind die dingen altijd erg optimistisch, zeker als je boven de 5 reps gaat.

175x19 zeggen ze allemaal ong 285 1rm, maar mijn 1rm was toen 266.

Dat is inderdaad forse afwijking, wellicht was het voor mij een toevalstreffer inderdaad. Die van Jaap is ook hoger berekend.
 
Lang getwijfeld of ik dit zou doen, ben al bijna 2 maanden volledig uit de running om wat blessures wat hersteltijd te geven. Het feit dat we deze week de nieuwe ATX powerlifting bars binnen kregen en ook de eerste keer sinds lange tijd geen kniepijn meer in de ochtend gaf de doorslag om toch weer eens wat semi zware lifts te doen.
Uiteraard met hookgrip/no chalk maar zeker tegen het einde wel shitty form maar dat mag de pret niet drukken.

Had in mijn hoofd 15 reps, ben ontzettend trots op dit resultaat met 155 kg en een mentale opsteker dat ik eindelijk weer een training met voldoening kan afsluiten. Natuurlijk had ik wel weer wat super lelijke grinders eruit kunnen trekken, maar dat was het risico helemaal niet waard. Vond het leuk om weer eens uitdaging aan te gaan en hopelijk ben ik tijdig hersteld voor het NK Powerliften in maart voor het echte zware werk.



Reppen met hookgrip, hoe erg haat jij jezelf?
 
Proficiat Jaap ja . Sterke challenge gedraaid!
 
Gefeliciteerd. Sterk!
 
Gefeliciteerd Jaap ja :cheer:
 
Back
Naar boven