AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°24 Feet elevated push ups

Bezoekers in dit topic

Ik ga er vanuit dat je 100+ moet om dit te winnen
 
Hmm dan gaat het om wie het meeste kan in de 90 sec limit
 
Word tempo maken inderdaad
 
100+ pushups? Die verhalen hoorde ik vroeger ook altijd sinds de middelbare school, daarna van vrienden in het leger. Vaders die marinier waren konden er 100 met 2 kinderen op hun rug. 100 kon iedereen, stelde niks voor. Ik heb ze er nog nooit de helft zien doen. Hadden ze op dat moment nooit zin in toevallig...

Ik had er in de 60 bij de 1e challenge dacht ik en deze is nu een tikkie zwaarder. Denk dat 1 rep per 1,5 seconden een prima score is. Misschien dat er nu nieuwe leden zijn gekomen die het halen, zou kunnen maar het is een zeer, zeer knappe prestatie. Ik zou bijna durven wedden dat als iemand hier de 100 haalt ik 'm in mijn blote reet ga doen.
 
100+ pushups? Die verhalen hoorde ik vroeger ook altijd sinds de middelbare school, daarna van vrienden in het leger. Vaders die marinier waren konden er 100 met 2 kinderen op hun rug. 100 kon iedereen, stelde niks voor. Ik heb ze er nog nooit de helft zien doen. Hadden ze op dat moment nooit zin in toevallig...

Ik had er in de 60 bij de 1e challenge dacht ik en deze is nu een tikkie zwaarder. Denk dat 1 rep per 1,5 seconden een prima score is. Misschien dat er nu nieuwe leden zijn gekomen die het halen, zou kunnen maar het is een zeer, zeer knappe prestatie. Ik zou bijna durven wedden dat als iemand hier de 100 haalt ik 'm in mijn blote reet ga doen.
Das een toffe motivatie haha 'no homo'. 100+ lijkt me idd wel gek. Dan moet je ook al een erg goed tempo kunnen houden
 
Volg.........
 
Als ik voor 15 december weer kan trainen, ga ik wel een poging wagen. Mag/kan zo'n 6 weken niet sporten en zit nu op 3,5 week. Veel kracht zal ik wel niet meer hebben en oefenen zit er niet in, maar mijn BW is drastisch gedaald dus als ik nog even doorga heb ik tegen die tijd een negatief gewicht; dan is het easy :roflol:. Als je strikt en goed wil opdrukken lijkt een frequentie van 1 rep/s mij vrij reëel, maar dit houd ik met decline push-ups geen 90 seconde vol.
 
Denk dat ik niet verder kom dan 15 reps ofzo

Ga ze denk ik mooi in de week na de DRC doen, doe dan altijd een weekje random trainingen

Gok dat ik ook tot 15 kom, hoewel ik ze nooit met verhoging gedaan heb. Misschien dat zelfs m'n polsen het eerder opgeven dan de rest :o
 
Ga ze denk ik mooi in de week na de DRC doen, doe dan altijd een weekje random trainingen

Gok dat ik ook tot 15 kom, hoewel ik ze nooit met verhoging gedaan heb. Misschien dat zelfs m'n polsen het eerder opgeven dan de rest :o
Als je kan op je vuisten. Dan heb je geen last van je polsen. Wel grotere RoM :p
 
Gebruik dumbbells op de grond of van die push up grips, erg fijn voor je polsen en kun je net een paar cm verdere ROM maken.
 
Waarom krijgen vrouwen geen voordeel?
 
Hoezo niet, het lijkt mij alleen maar zwaarder. Correct me if I'm wrong? Als iemand last krijgt van zijn polsen, heb ik hier geen bezwaar tegen (maar ik ben natuurlijk niet de jury ;) en ikzelf druk altijd 'gewoon' op mijn handen op :D),
 
Ik druk helemaal niet op, want na 5 push ups geraak ik nog maar tot 50% van mijn 1rm op de bench.

Toch overweeg ik iig om mee te doen, ik wacht even af tot de filmpjes

Misschien haak ik dan wel weer af
 
Hoezo niet, het lijkt mij alleen maar zwaarder. Correct me if I'm wrong? Als iemand last krijgt van zijn polsen, heb ik hier geen bezwaar tegen (maar ik ben natuurlijk niet de jury ;) en ikzelf druk altijd 'gewoon' op mijn handen op :D),

Oefening voelt toch wat anders met deze grip, voelt vaster en je kan lekker in je handen knijpen. Doe pushups, als ik ze al doe met de multi grip bar. Nooit op de handen.

Van mij zijn polsbandages altijd toegestaan maar er is nu eenmaal besloten dat dit niet mag, ook altijd last van polsen en train altijd met bandages.
 
Hoezo niet, het lijkt mij alleen maar zwaarder. Correct me if I'm wrong? Als iemand last krijgt van zijn polsen, heb ik hier geen bezwaar tegen (maar ik ben natuurlijk niet de jury ;) en ikzelf druk altijd 'gewoon' op mijn handen op :D),
Omdat de oefening dan voor iedereen hetzelfde blijft.
 
Ik zou bijna durven wedden dat als iemand hier de 100 haalt ik 'm in mijn blote reet ga doen.
In :p
Hoezo niet, het lijkt mij alleen maar zwaarder. Correct me if I'm wrong?
Nee, op steunen zijn je handen hoger, de hoek van inclinatie dus minder, en wordt de oefening makkelijker.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Start Inclinatie is iets kleiner maar waneer we er van uitgaan dat bewegingsuitslag maximaal moet zijn wordt de inclinatie aan het eind gelijk met die van platte handen maar de bewegingsuitslag thv de schouder groter.

Denk dus dat steunen voor de meesten de oefening zwaarder zullen maken muv degenen die goed gebruik weten te maken van pre-stretch!
 
Start Inclinatie is iets kleiner maar waneer we er van uitgaan dat bewegingsuitslag maximaal moet zijn wordt de inclinatie aan het eind gelijk met die van platte handen maar de bewegingsuitslag thv de schouder groter.

Denk dus dat steunen voor de meesten de oefening zwaarder zullen maken muv degenen die goed gebruik weten te maken van pre-stretch!
:lol: doe mij de steunen dan maar :)
 
Back
Naar boven