Fitness Seller

Forum Challenge N°24 Feet elevated push ups (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

neet61 Ik kan je filmpje niet bekijken..........
Heb je het gewist ?

Sowieso respect hoor :thumbs:
Thanks, maar Santa heeft het wel afgekeurd (snap ik wel...)
Nee, niks gewist, ik zie de error nu ook maar probeer het bijbehorende bestand eens te downloaden en af te spelen, dat lukt wel
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ligt aan het filmpje. Het is de browser die het afspeelt (html5) en gaat ergens iets mis. Andere filmpjes doen het wel, maar binnenkort komt er een betere videospeler.
 
Ligt aan het filmpje. Het is de browser die het afspeelt (html5) en gaat ergens iets mis. Andere filmpjes doen het wel, maar binnenkort komt er een betere videospeler.
Wat is nu de beste manier (formaat) om een filmpje naar DBB up te loaden?
 
Wat is nu de beste manier (formaat) om een filmpje naar DBB up te loaden?

H264 (AVC) codering werkt, H265 (HEVC) en MPEG4 niet. Ik zou de beeldbreedte ook lager instellen, die staat nu op 1024 en geeft mindere kwaliteit.

Ik heb het al geconverteerd naar H264.

 

Bijlagen

  • MVI_3637-1024p.1.mp4
    6,5 MB · Weergaven: 550
H264 (AVC) codering werkt, H265 (HEVC) en MPEG4 niet. Ik zou de beeldbreedte ook lager instellen, die staat nu op 1024 en geeft mindere kwaliteit.

Ik heb het al geconverteerd naar H264.

OK thanks. Ik zal kijken wat ik kan doen, mocht ik nog een tweede poging willen posten :)
 
Goede prestatie. Doen er weinig na momenteel. Nog tijd over maar denk niet dat er echt nog wat meer in zat? Kom momenteel ook rond de 40 reps maar dan na wel na borst training. Bankdrukken is nog niet op niveau.
 
:bow:

Ik zie een Challenge Winner x5 aankomen!?
 
:bow:

Ik zie een Challenge Winner x5 aankomen!?

De mensen van de vorige pushup challenge maken een goede kans dit te verbeteren. Mijn prestatie is in verhouding een stukje minder vergeleken normale pushups.

Ik moet wel zeggen dat ik denk dat er nog wel 5 reps meer inzitten.
Doordat van te voren wel "100" reps worden verwacht doen er denk ik ook minder mee.
 
Damn 50+.... ik ging nog proberen voor 45 ofzo xD
 
Oh ik dus net gedaan, op dezelfde manier als neet en verbeterd, zie ik dit. Maar het staat al op film, dus bij deze:

 
Netjes man Coco! Ik heb zelf net ook nog een poging gedaan maar die is nu niet meer relevant....

 
Nette poging Jaap. Misschien dat we van mening zullen verschillen in hoe diep deze zal moeten, maar zag Webby en Neet ook al deze rom besparende techniek gebruiken.
 
Nette poging Jaap. Misschien dat we van mening zullen verschillen in hoe diep deze zal moeten, maar zag Webby en Neet ook al deze rom besparende techniek gebruiken.

Haha true. Ik heb eerst een paar keer geprobeerd zonder deze techniek en kwam daarmee niet verder dan 42 keer.
 
Haha true. Ik heb eerst een paar keer geprobeerd zonder deze techniek en kwam daarbij niet verder dan 42 keer.

Webby ging zelfs van 25 reps naar 40+ ;)

@Sanca zit je al aan de Whisky?
 
Webby ging zelfs van 25 reps naar 40+ ;)

Webby zijn eerste poging was dan ook wel het meest strikt van alle pogingen die voorbij zijn gekomen, eerlijk is eerlijk.
 
Back
Naar boven