Fitness Seller

Forum Challenge N°8 Push ups (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja, dan heeft ie het verdiend........:cool:
RFFNCK had mij ook "maar" 2 sterren gegeven in de Big-T Memorial Foto Contest ;). Maar ondanks dat: Ruffneck Rules da Artcore Scene (ken je deze nog, nog, nog). :headphone:
 
Woot! :cheer:

Dat is nog is goede juridische beslissing; ik denk dat alle partijen daar goed mee kunnen leven, niemand wordt immers benadeeld :D.

:1e: I am happy!

Sanca Saxon for president :baard:



Tweede filmpje doet het niet.

Proficiat!
Jammer dat youtube mijn andere filmpje weer verwijdert om een vage reden en ik de andere positie niet kan laten zien.Hoewel ik graag mijn gelijk zou willen bewijzen gaat een nieuw filmpje maken waar niemand op zit te wachten me net iets te ver. Was wel een leuke challenge met flinke vooruitgang bij elk filmpje. Had leuk kunnen worden als we gewoon vanaf dag 1 hadden gepost.
 
Proficiat!
Jammer dat youtube mijn andere filmpje weer verwijdert om een vage reden en ik de andere positie niet kan laten zien.Hoewel ik graag mijn gelijk zou willen bewijzen gaat een nieuw filmpje maken waar niemand op zit te wachten me net iets te ver. Was wel een leuke challenge met flinke vooruitgang bij elk filmpje. Had leuk kunnen worden als we gewoon vanaf dag 1 hadden gepost.
Andere tactiek. Elke dag filmen en een maximale poging doen, maar niets posten tot 5 minuten voor sluiting; minder leuk, maar vergroot je 'winkansen'. Als ik mijn eerste filmpje 2 minuten voor sluiting had gepost, had ik misschien daarmee ook wel gewonnen (en jij net zo goed ook). Ik had nu niet eerder een poging gewaagd omdat ik aan de fotocontest (Big-T Memorial) mee deed en eind juli echt aan het depleten was (en dus een halve zombie was).
 
Nah, het moet natuurlijk wel leuk blijven voor iedereen, als organisator is het ook kut als je een challenge topic moet bumpen omdat er geen actie in is.
 
Andere tactiek. Elke dag filmen en een maximale poging doen, maar niets posten tot 5 minuten voor sluiting; minder leuk, maar vergroot je 'winkansen'. Als ik mijn eerste filmpje 2 minuten voor sluiting had gepost, had ik misschien daarmee ook wel gewonnen (en jij net zo goed ook). Ik had nu niet eerder een poging gewaagd omdat ik aan de fotocontest (Big-T Memorial) mee deed en eind juli echt aan het depleten was (en dus een halve zombie was).

Daarom probeerde ik het posten ook uit te lokken met mijn eerste filmpje en heb ook mijn serieuze poging geplaatst ondanks dat die al verbroken was. Je zag eerder al mensen die riepen dat ze het geprobeerd hadden. Post dat dan gewoon. Nieuwe challenge heeft gelukkig iemand anders het spits al afgebeten, ik wou direct iets posten, maar heb nog al last van mijn rug.
 
Nah, het moet natuurlijk wel leuk blijven voor iedereen, als organisator is het ook kut als je een challenge topic moet bumpen omdat er geen actie in is.
Mee eens, daarom heb ik het ook niet gedaan! Ik heb 3 filmpjes geüpload en daarmee de bal weer bij de concurrentie gelegd, net als Onslow. Jammer dat er maar enkele deelnemers waren...
 
Mensen doen vooral mee als ze een beetje mee doen om de winst. Ik hoef niet te gaan deadliften bijvoorbeeld. Denk dat je dit toch een beetje zal houden. Daarom ook wel respect voor de filmpjes van mensen die eigenlijk al weten niet te gaan winnen maar toch mee doen.
 
Back
Naar boven