MuscleMeat

Forum Challenge N°8 Push ups (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vergelijk op 1.20min eens met de reps ervoor...

Je houding met een pauze verandert door schouderbladen waardoor je hoger komt. Hetzelfde gebeurt bij Liempje in zijn filmpje wanneer hij paused. Ik druk hetzelfde als in de eerste video maar met de nadruk op het raken van de vloer, daar zie je hetzelfde effect tijdens paused. Denk dat er weinig zijn die deze push ups af zouden keuren. Meer meningen?
 
Je houding met een pauze verandert door schouderbladen waardoor je hoger komt. Hetzelfde gebeurt bij Liempje in zijn filmpje wanneer hij paused. Ik druk hetzelfde als in de eerste video maar met de nadruk op het raken van de vloer, daar zie je hetzelfde effect tijdens paused. Denk dat er weinig zijn die deze push ups af zouden keuren. Meer meningen?
Ik ga in beraad met de andere mods.
 
Blijft moeilijk. Als je een echt full lock wilt moet je elke rep paused doen. Doordat je ze achter elkaar doet is de lock een heel kort bijna niet zichtbaar knikje van de elleboog, je voelt hem zelf wel. Zag je ook bij de dips challenge. Bij mijn 30 attempt zie je ook verschil met de pauzes en de reps, alhoewel minimaal. De camera hoek is ook anders en ik doe ze small ipv breed.
 
Als je al 2x een contest hebt gewonnen, lig je onder een vergrootglas. Zag je ook bij Lance Armstrong, 7 x de Tour gewonnen en toen foetsie, weg prijzen. De halve wielrenwereld gebruikt doping...
Just kidding :laugh:

Ik ga maar niet meer oordelen, aangezien ik zelf deelnemer ben. Laten we het afwachten.:fluit:
 
Die ene van mij was fully locked!
 
Als je al 2x een contest hebt gewonnen, lig je onder een vergrootglas. Zag je ook bij Lance Armstrong, 7 x de Tour gewonnen en toen foetsie, weg prijzen. De halve wielrenwereld gebruikt doping...
Just kidding :laugh:

Ik ga maar niet meer oordelen, aangezien ik zelf deelnemer ben. Laten we het afwachten.:fluit:

:roflol: !!
Ik vind dat ze niet goed gelocked zijn en 3XL deelt deze mening. RFFNCK moet nog reageren...
 
En mijn eerste filmpje is die wel locked?
 
Volgende challenge high speed camera verplicht voor slomo :D
 
Volgende challenge high speed camera verplicht voor slomo :D

Ja haha.
Zal morgen eens opnieuw filmen en ook vanuit dezelfde hoek, en de tablet recht voor me. Zal blijken dat ik weer net niet lijk te strekken, maar dat dit in vooraanzicht overduidelijk wel het geval is.
 
Laten we gewoon het oordeel van de mods afwachten en wat dit ook zal zijn, dit oordeel gewoon respecteren.
 
Laatst bewerkt:
Laten we gewoon het oordeel van de mods afwachten en wat dit ook zal zijn, dit oordeel gewoon respecteren.
Ik heb er de hele nacht niet van geslapen... ;)

Om de kerk in het midden te houden opteer ik voor een gelijkstand tussen jou én Onslow. Calimera had een rep meer maar er zitten er een paar discutabele tussen imo.
 
gister na werk voelde ik me niet echt fit dus geen poging meer gedaan denk dat 70 er ook niet in ha d gezeten wat nodig was geloof ik zo.
volgende challenge maar weer mee doen dan moet er toch een keer een kunnen winnen haha
 


Hier vanuit 2 posities zie je wat een camera hoek kan doen. Van de zijkant kan het zeker lijken dat mijn arm niet gestrekt is. Maar vooraanzicht lijkt het me wel duidelijk een push up uit het boekje. Meningen?
 
Ik heb er de hele nacht niet van geslapen... ;)

Om de kerk in het midden te houden opteer ik voor een gelijkstand tussen jou én Onslow. Calimera had een rep meer maar er zitten er een paar discutabele tussen imo.

Woot! :cheer:

Dat is nog is goede juridische beslissing; ik denk dat alle partijen daar goed mee kunnen leven, niemand wordt immers benadeeld :D.

:1e: I am happy!

Sanca Saxon for president :baard:



Hier vanuit 2 posities zie je wat een camera hoek kan doen. Van de zijkant kan het zeker lijken dat mijn arm niet gestrekt is. Maar vooraanzicht lijkt het me wel duidelijk een push up uit het boekje. Meningen?

Tweede filmpje doet het niet.
 
:roflol: !!
Ik vind dat ze niet goed gelocked zijn en 3XL deelt deze mening. RFFNCK moet nog reageren...

Tja maar als RFFNCK nu een andere mening heeft, dan heb jij nu al verklapt dat er (eventueel) innerlijke verdeeldheid is...........:p
 
Back
Naar boven