AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°9: Pendlay rows

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.310
Waardering
65.412
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Welkom bij de 9de challenge, deze maand gaan we terug wat zwaarder met (bodyweight) Pendlay rows.
De winnaar zal hiervoor een Elite account krijgen (voor degenen die reeds een Elite account hebben is er voorzien dat ze een symbool langs hun username kunnen krijgen).

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, op 15 september zal de winnaar bekend gemaakt worden.

-AMRAP met lichaamsgewicht
-Het filmpje moet een shot met de weegschaal bevatten
-Belt en magnesium toegelaten
-Straps niet toegelaten
-Er is geen tijd restrictie maar er mag niet langer dan 10sec. 'gerust' worden tussen de reps
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden
-Zie video voor de correcte uitvoering:


Succes !!
Het moderator team.

Webby 54 reps


Jaap ja 46 reps


Webby 32 reps


Beowulf 15 reps


Webby 15 reps


tymboo 10 reps


tymboo - 1
wesleyb8 - 1

Totaal: 2
 
Ik heb serieus nog nooit een pendlay row gedaan haha.
 
Belt met pendlay rows behoorlijk gay
 
Smolov routine gedaan ?

Neh, een paar maanden geen assistance. Alle trainingstijd gevuld met de grote vier. Vooral squatten natuurlijk.
 
Er is nogal veel cheat mogelijkheid bij de pendlay row, is dat toegestaan? Ik heb het dan met name over de benen erbij gebruiken en een veranderende hoek van het torso t.o.v. de vloer wanneer het zwaarder wordt
 
We hanteren de techniek zoals door Pendlay zelf aangegeven in het filmpje.

Uitvoering is dus voor iedereen hetzelfde.
 
God.. pendlay rows met 88 kilo... ik ga op crash dieet
 
10x122,5 maar zal ongetwijfeld niet strict genoeg zijn. Zal ook de discussie zijn die je zal krijgen denk ik. Hier moeten een hoop lichtgewichten wel overheen komen. Ik weeg ws meer in de buurt van de 120 maar goed die paar kilo maakt niet uit

 
Als een pendlay row even zwaar of lichter dan een normale row is dan ga ik het misschien wel eens een poging geven :D.

Is het dan de bedoeling dat je binnen 60 seconden zoveel mogelijk reps krijgt, of doet tijd er niet toe?
 
Back
Naar boven