MuscleMeat

Forum Challenge N°11 Skull Crushers

Bezoekers in dit topic

Er moet even wat gecorrigeerd worden. Ik heb me vergist dacht dat de EZ bar 10kg was dus heb de oefeningen met 37,5 kg gedaan. Wel goede pomp :flexbiceps:
 
Er moet even wat gecorrigeerd worden. Ik heb me vergist dacht dat de EZ bar 10kg was dus heb de oefeningen met 37,5 kg gedaan. Wel goede pomp :flexbiceps:
Ik pas het aan, bedankt voor je eerlijkheid :o
 
Er moet even wat gecorrigeerd worden. Ik heb me vergist dacht dat de EZ bar 10kg was dus heb de oefeningen met 37,5 kg gedaan. Wel goede pomp :flexbiceps:

Had dezelfde struggle, alleen wist niet zeker hoe zwaar mn EZ-bar was, dus voor de zekerheid heb ik maar een olympic bar gepakt. Toch fijn om te zien dat er hier en daar nog wat eerlijkheid is op het internet!
 
Even een vraagje, ik zie dat elleboog bescherming ook toegestaan is, mag ik mn SBD of Eleiko knee sleeves als elleboog bescherming gebruiken, aangezien ik geen SBD elbow sleeves heb.
 
Even een vraagje, ik zie dat elleboog bescherming ook toegestaan is, mag ik mn SBD of Eleiko knee sleeves als elleboog bescherming gebruiken, aangezien ik geen SBD elbow sleeves heb.
Van mij mag het gewoon.
 
Van mij mag het niet
 
Goede eerlijkheid! Mooi aantal reps weer,! Jij gaat voor een mooi nr wins xD
 
Is cable Rope skull toegestaan ?
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Hoe bedoel je dat?

Screenshot_20171107-074929.png
 
Is toch gewoon overhead triceps extension?
 
Back
Naar boven