XXL Nutrition

Forum Challenge N°11 Skull Crushers

Bezoekers in dit topic

Het ziet er naar uit dat je de 4de ook gaat binnen slepen Onslow :bow:
 
Ja man mooi! Cleane reps ook hoor. Je bent best goed in challenges winnen xD
 
Vind het leuk om deel te nemen, maar denk niet dat ik deze kan gaan winnen met een 1rm bench van "slechts" 150kg. Ik verwacht nog wel wat inzendingen deze dagen. Maar ik ga zelf ook nog een keer aan de bak. Dan begin ik met deze oefening als eerste misschien kan er dan nog wat extra reps gemaakt worden.
 
Vind het leuk om deel te nemen, maar denk niet dat ik deze kan gaan winnen met een 1rm bench van "slechts" 150kg. Ik verwacht nog wel wat inzendingen deze dagen. Maar ik ga zelf ook nog een keer aan de bak. Dan begin ik met deze oefening als eerste misschien kan er dan nog wat extra reps gemaakt worden.

Ondanks een heel easy 165kg semi-close grip bench gisteren, is alles boven de 10 reps voor mij helemaal ruk, dus helaas. Misschien doe ik van de week nog een poging, maar die 31 reps voelde al als een all-out, dus ik verwacht er zeker geen 37 hahaha
 
Ondanks een heel easy 165kg semi-close grip bench gisteren, is alles boven de 10 reps voor mij helemaal ruk, dus helaas. Misschien doe ik van de week nog een poging, maar die 31 reps voelde al als een all-out, dus ik verwacht er zeker geen 37 hahaha

Ik zou wel willen ruilen, 165 bench. Dan mag jij 37x skull crushers met 40kg!
 
Netjes hoor Onslow! Denk dat je er nog wel wat meer reps uit kunt persen als je in plaats van die begrafenismuziek wat harder pompwerk aanzet :)
 
Damn nice man!! boooh benieuwd of calimera er nog over gaat xD
 
Mmmm 1 rm benchen dát wil ik wel zien in de volgende...
 
Is toch een simpele oplossing voor?

Tell me more about this solution? :burns:

Edit: 1RM vind ik trouwens best eens goed voor een contest, de echt sterke mannen mogen ook eens winnen hé. Er moet niet altijd flauw worden gedaan over verschil in gewicht.
 
meer eten ...... duuuhhhhhhh
 
Niet mee doen als je ekto bent? :p

Haha.. Kan of laat de feeder in Hill naar boven komen.;)

Nee gewoon gewichtsklasjes.

60-70kg
70-80kg
80-90kg
90-100kg
100-110kg

Alleen op deze pagina zie ik al 1rm's die wel wil zien, leuk!:thumbs:
 
Tell me more about this solution? :burns:

Edit: 1RM vind ik trouwens best eens goed voor een contest, de echt sterke mannen mogen ook eens winnen hé. Er moet niet altijd flauw worden gedaan over verschil in gewicht.

Als er eens naar mij geluisterd zou worden...
 
Back
Naar boven