Fitness Seller

Forum Challenge N°12 Front squat for reps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
9 mei 2006
Berichten
85.220
Waardering
65.246
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
Beste leden,

Deze maand is het de bedoeling om met je eigen lichaamsgewicht aan de barbell (bv. 85kg als je 85kg weegt, totaal gewicht, barbell inbegrepen dus) zoveel mogelijk herhalingen te maken in 1 set op de prachtige oefening front squat.
De winnaar zal hiervoor dan een Elite account krijgen (voor degenen die reeds een Elite account hebben is er voorzien dat ze een challenge winner banner krijgen)

Deze challenge zal 1 maand duren en iedereen die hier actief is mag eraan deelnemen, op 15 december zal de winnaar bekend gemaakt worden.

-Front squats op diepte (minstens parallel)
-Belt en sleeves zijn toegestaan, geen wraps of suit
-Zoveel mogelijk reps in 90 seconden, de tijd start bij het zakken bij de 1ste squat (niet bij unracken)
-Barbell terug racken = einde set
-Filmpje als bewijs
-Voor het starten van de set ook even op de weegschaal gaan staan en dit op hetzelfde filmpje vastleggen
-Het lichaamsgewicht mag afgerond worden
-Bij misbruik/fraude zal er streng opgetreden worden

Succes !!
Het moderator team.

1.jpg


Jaap ja 27 reps :1e:


Jaap ja 25 reps


Woopy 20 reps (gewogen op BK)


Booyaka 15 reps


Webby 11 reps


psycomantje 10 reps


[RSVP=412144]Klik hier om in te schrijven[/RSVP]
 
Laatst bewerkt:
Kon ik maar 60 kilo frontsquatten :sad:

Moeten powerlifters het gewicht van hun buik ook mee tellen eigenlijk? Zou wel oneerlijk zijn anders vergeleken met de mensen die wel toegeweid zijn en de discipline hebben gezond te eten :trollface:
 
Succes voor de strijders. Ssb bar toegestaan voor hen met schouder typhus?
 
Niet zo'n goed moment om nu te gaan doen. Anders was ik zeker in. Zou wel eat reps met 60 a 62.5 moeten kunnen maken.
Schuif m wel door naar Pillz :P
 
Succes voor de strijders. Ssb bar toegestaan voor hen met schouder typhus?
Dat maakt het helaas een hele andere oefening...

Edit, ijzer, straps kan ik wel toelaten, lukt het dan ?
 
Laatst bewerkt:
Dan kan je evengoed met een gewone bar doen als je hem toch zo gript? Zitten de gewichten niet verder naar achter bij zulke bar dan bij een gewone? Of zie ik dat verkeerd
 
SSB plaatst inderdaad de gewichten verder naar voren, waardoor het meer een front squat wordt. Als je dat omkeert wordt je frontsquat meer een gewone squat.
 
Ik kan niet eens 1 rep met mijn eigen gewicht :hahaha:
 
SSB plaatst inderdaad de gewichten verder naar voren, waardoor het meer een front squat wordt. Als je dat omkeert wordt je frontsquat meer een gewone squat.
Dacht ik ook inderdaad
 
:dunno:
 
Deze sla ik wel over, voorbereiding nk is belangrijker nu
 
In!
















Geintje natuurlijk
 
Wat win ik als niemand de challenge aangaat ? :D
 
Back
Naar boven