MuscleMeat

Forum Challenge N°15 Seated one arm DB press (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Daar dacht ik ook meteen aan. Die rept met 2x60 normaal.

Haha ik weet dat je me wel eens met de 60ers zag bij Fpa maar dat was incline. Toevallig 5x50 gedaan deze week seated db press en was ik blij mee. Ik kan vast aardig wat reps draaien maar kan me nu ook voorstellen dat mezelf kennende ik weer alles ga geven en zonder rugsteun aardig in de rug ga hangen. Dit is nu tijdens herstel van de hernia geen goed plan.
 
hhahhahahaahha zo grappig. Ik postte de opmerking omtrent fake weights omdat ik de afgelopen dagen op youtube tientallen grappige filmpjes had gezien van een beer van een bodybuilder die het wereldrecord benchen rept....Grappige filmpjes waren blijven steken in m'n kop.
Ik twijfel er niet aan dat Rock of Ages de 30 kilo zo vaak heeft gepresst (heb het zelf met 40 keer gedaan met een 50 kilogram dumbell dus dat telt jammer genoeg niet ;) )
Lief dagboek
 
Wat is nu het record ? 40 ofz ?
 
Ben lichamelijk niet 100% maar verwacht dat dit verslagen gaat worden

Netjes man, niet flauw bedoeld maar meerdere reps niet echt in lokout na mijn mening
 
Netjes man, niet flauw bedoeld maar meerdere reps niet echt in lokout na mijn mening
Volgens mij zijn 99% van de reps in lockout geweest. Enigste waar je volgens mij kan over vallen is de laatste rep van de arm waarmee hij start.
 
Netjes man, niet flauw bedoeld maar meerdere reps niet echt in lokout na mijn mening

Meerdere? welke dan? Bij de laatste rep met links faalt hij bijna en stopt hij, die telt niet. De rest lijkt me overduidelijk. Een lockout hoeft ook niet te betekenen dat de arm helemaal waterpas hoort te staan. Je ziet wanneer hij op zijn manier zijn arm strekt dat hij door de kracht nog even van zijn plaats komt met zijn reet. Hij zet explosieve kracht tot zijn arm niet verder kan.

Bij deze oefening is een niet volledige lockout denk ik nog zwaarder dan wanneer je wel even uitstrekt, zo ervaar ik het zelf tenminste.
 
Netjes man, niet flauw bedoeld maar meerdere reps niet echt in lokout na mijn mening
Naar mijn gevoel waren ze altijd in lockout. Daarin zulle de mods moeten beslissen.
Maar geen zorgen, ik heb een groot vermoeden dat deze poging niet lang zal stand houden
 
Naar mijn gevoel waren ze altijd in lockout. Daarin zulle de mods moeten beslissen.
Maar geen zorgen, ik heb een groot vermoeden dat deze poging niet lang zal stand houden

Klopt.
Ik heb @eddiehall berichtje gestuurd en hij gaat ook mee doen :p
 
Wow, 30Kg.... Heb nog nooit iets met zo'n zware dumbell gedaan... Denk dat ik het ook maar niet ga proberen maar ben wel benieuwd wat voor prestaties er neer gezet gaan worden dus vandaar dat ik het wel ff ga volgen :-)
Ja, DB press met de helft van je BW is ook absurd. Zou het je niet adviseren :)
Edit. oeps DB press dus, ik lees niet goed. Maar dan nog :o
 
Laatst bewerkt:
Naar mijn gevoel waren ze altijd in lockout. Daarin zulle de mods moeten beslissen.
Maar geen zorgen, ik heb een groot vermoeden dat deze poging niet lang zal stand houden
Ik keur ze goed, lockout betekent niet automatisch de arm overstrekken.

Klopt.
Ik heb @eddiehall berichtje gestuurd en hij gaat ook mee doen :p
:roflol:
 
Misschien is een poging wagen.

Er heeft er hier maar 1 de sterkste schouders

polska

gora
 
Ik zie glecky hier dus ik geef al op.
 
Misschien is een poging wagen.

Er heeft er hier maar 1 de sterkste schouders

polska

gora
Mariusz-Pudzian-Pudzianowski.png
 
lol damn wat een reps :P zat er vandaag nog aan te twijfelen maar goed dat ik dit niet voor joker gedaan heb :P Ik ben best goed in 1 arm db press met leg drive maar deze strict power laat ik toch aan de echte kanonnen over... sowieso niet gemaakt voor lange skinny ectos
 
Back
Naar boven