AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°17 Burpees

Borst moet volledig naar de grond

  • Ja

    Stemmen: 13 72,2%
  • Neen

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic



Aangezien niemand het eerste filmpje wilde opsturen aangezien :gay:
Mijn eerste burpees ever. Sorry if not legit. Ik ga ook niet meer doen dan dit denk ik. :roflol:

Nu verwacht ik wel pagina's vol met filmpjes.
:trollface:
 
Hopla de eerste is binnen! Heb nog een trouw dit weekend dus dit gaan we echt niet net erna doen dat komt niet goed :kots:
 
Als ik in de gym kom wil ik mezelf niet voorvermoeien. Na mijn training heb ik er geen energie meer voor. Thuis is mijn plafond te laag. Ik wil mezelf niet voor lul zetten in de gym.

blablabla en nog veel meer smoesjes, maar ik ga nog wel deelnemen.
 
Mooi! Volgens mij mogen ze wel net iets dieper :dunno:

Geen idee want ik doe ze zelf nooit :roflol: :evil:
 
Is verdikke sterker, sneller, mooier dan ik het zou kunnen
 
Ja ik ga voor 90 secondes inspanning geen sportoutfit aantrekken. Wat dat betreft een van de meest laagdrempelige challenges op het feit na dat burpees kut zijn.
 
Er zitten er wss een hoop tussen die niet goed zijn qua diepte? Nuja eerste keer dat ik ze doe na een erg zware werkdag dus ik zal nog wel eens een vervolg posten. Weet niet hoeveel er legit zijn voor de challenge nu. Moet zeggen dit is fucking dood gaan
 
Er zitten er wss een hoop tussen die niet goed zijn qua diepte? Nuja eerste keer dat ik ze doe na een erg zware werkdag dus ik zal nog wel eens een vervolg posten. Weet niet hoeveel er legit zijn voor de challenge nu. Moet zeggen dit is fucking dood gaan
Ik wil ze wel goedkeuren... Maar wat denkt de rest ervan???
 
Ik wil ze wel goedkeuren... Maar wat denkt de rest ervan???
Dan wachten we even af wat de rest denkt :) heb nu het eerste moment toch geen tijd voor een 2de poging. Maar zal zoiezo wel nog eentje doen
 
ik wil geen burpee :schoot:nazi zijn maar zie toch geen enkele keer borst op de grond.
True, maar het is ook niet zo dat het halve reps zijn. Hoe streng moeten we zijn bij deze challenge?
Ikzelf vind zijn prestatie prachtig en hoop dat het anderen triggered om ook mee te doen.
 
True, maar het is ook niet zo dat het halve reps zijn. Hoe streng moeten we zijn bij deze challenge?
Ikzelf vind zijn prestatie prachtig en hoop dat het anderen triggered om ook mee te doen.
Denk dat deze challenge te ver buiten de comfort zone van deze sectie is en moeten we de regels iets soepeler hanteren.
Wat mij betreft zeker een goede prestatie en kan die gewoon mee in het klassement.

Hopelijk komen er meer inzendingen, want vind dit toch een leuke afwisseling tov de kracht challenges. Vanwege een blessure is de kans klein dat ik voor de deadline hersteld ben, maar indien dat het geval is komt mijn inzending er ook aan.
 
Denk dat deze challenge te ver buiten de comfort zone van deze sectie is en moeten we de regels iets soepeler hanteren.

De challenge is nog geen 10 dagen open. Bij andere challenges werd er langer niets gepost.
 
Back
Naar boven