Fitness Seller

Forum Challenge N°17 Burpees

Borst moet volledig naar de grond

  • Ja

    Stemmen: 13 72,2%
  • Neen

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Misschien zijn de hoogdagen van de challenges voorbij en is het tijd om te stoppen???
Ik denk een beetje de hoogdagen van het forum helaas. Ook te zien bij de contest. Vroeger waren er volgens mij makkelijk 20 deelnemers en nu steken we nog op 6. Hopelijk gaat dit nog wat omhoog.
 
Ik denk een beetje de hoogdagen van het forum helaas. Ook te zien bij de contest. Vroeger waren er volgens mij makkelijk 20 deelnemers en nu steken we nog op 6. Hopelijk gaat dit nog wat omhoog.
Ik was semi serious :P
Er is nog best veel activiteit op het forum, toch?
 
:roflol: Ik begrijp nooit wat mensen bezielt binnen te gaan wandelen op een loopband, en dan ook nog met een helling. Ga dan lekker buiten rennen of wandelen.

Wie het snelst de marathon kan rennen, dan win ik :1e:.

Voor de beenspieren toch ???

Beetje jammer dat er veel mensen reageren en 20 mensen mee doen aan de poll maar er maar 3 deelnemers zijn. Ik vind het echt een leuk onderdeel die forum challenges maar veel gepraat en weinig deelnemers

Anders zou je 3 stemmen hebben dus....... of dat nu objectief is ?

Ik heb overigens niet gestemd, maar daar is zo'n poll voor toch ?
Heb het idee dat je het nu wat in het extreme trekt.
 
Anders zou je 3 stemmen hebben dus....... of dat nu objectief is ?

Ik heb overigens niet gestemd, maar daar is zo'n poll voor toch ?
Heb het idee dat je het nu wat in het extreme trekt.

Ik bedoel maar dat er veel (+-20) op de poll stemmen. De helft ervan post daadwerkelijk iets in het topic en daar nog eens van 1/3de die daadwerkelijk mee doet. Er zijn dus redelijk wat mensen actief of volgen mee het in het topic maar altijd erg weinig deelnemers wat opzich jammer is toch? Nuja ik ga er niet verder op in zoiezo. Iedereen maakt voor zichzelf uit of die wilt mee doen of niet. Maar in elke challenge is er wel geschreeuw geweest weeral iets de zwaargewichten of lichtgewichten maar de meeste die dit roepen doen zelden mee.
Peace out. Volgende reactie is wss een filmpje :)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik heb beloofd mee te doen, uiterlijk dit weekend volgt mijn inzending. Ik vind burpees zo kut dat ik het maximaal heb uitgesteld.
 
Ik zit net te eten, maar aangezien ik vandaag voor de verandering een keertje een rustdag heb gehad v.w.b. krachttraining en alleen maar een uurtje heb hardgelopen, heb ik nu gelijk maar de challenge gedaan. Je ziet m'n armen niet als ik spring, maar ik tik het plafond aan. Als het niet goed is, hoor ik het wel. :cool:

https://photos.app.goo.gl/wvPgZ7WQLoRtdU7g6

Ik zweet nu als een otter, even een koude douche pakken. :D
 
Ik zit net te eten, maar aangezien ik vandaag voor de verandering een keertje een rustdag heb gehad v.w.b. krachttraining en alleen maar een uurtje heb hardgelopen, heb ik nu gelijk maar de challenge gedaan. Je zit m'n armen niet als ik spring, maar ik tik het plafond aan. Als het niet goed is, hoor ik het wel. :cool:

https://photos.app.goo.gl/wvPgZ7WQLoRtdU7g6

Ik zweet nu als een otter, even een koude douche pakken. :D
20 reps wat mij betreft :thumbs:
Bedankt voor je deelname :heart:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Jep 20 mooie reps. Nice dat je aan 1 stuk door gaat
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waar blijven die skinny ecto's, crossfitters en calisthenics trouwens? Die zouden dit prima moeten kunnen; ik weeg 100 kg op dit moment. :eating:
 
Ik wil nog wel een poging doen, op dit moment ga ik Webby niet verslaan ik ga voor 20 reps binnen de tijd. Hij lijkt een volleerd gymleraar zo smooth hij het doet. Stiekem heeft hij ze wekelijks in zijn schema denk ik. De garage is wel een sauna zondag is het wat koeler dan zal ik de poging gaan doen.
 
Ik bedoel maar dat er veel (+-20) op de poll stemmen. De helft ervan post daadwerkelijk iets in het topic en daar nog eens van 1/3de die daadwerkelijk mee doet. Er zijn dus redelijk wat mensen actief of volgen mee het in het topic maar altijd erg weinig deelnemers wat opzich jammer is toch? Nuja ik ga er niet verder op in zoiezo. Iedereen maakt voor zichzelf uit of die wilt mee doen of niet. Maar in elke challenge is er wel geschreeuw geweest weeral iets de zwaargewichten of lichtgewichten maar de meeste die dit roepen doen zelden mee.
Peace out. Volgende reactie is wss een filmpje :)

Tja zo ging het ook met andere topics. Mensen die volgen die doen wel een poging in de gym of thuis hoor. Oefeningen als de shoulder complex hebben er echt wel een stuk of 10 geprobeerd maar je post gewoon geen filmpje als je score niet goed genoeg is. Geloof niet dat als HillR een poging doet en Punjab filmt hij niet zelf even daarna geprobeerd heeft, of Sanca die de challenge verzint zonder hem zelf ook even gedaan te hebben als proef hoe zwaar het zal zijn. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te squaten tot je dood neer valt, maar denkt dat er veel vaker een poging wordt gedaan zonder dat het hier word vermeld.
 
Laatst bewerkt:
Tja zo ging het ook met andere topics. Mensen die volgen die doen wel een poging in de gym of thuis hoor. Oefeningen als de shoulder complex hebben er echt wel een stuk of 10 geprobeerd maar je post gewoon geen filmpje als je score niet goed genoeg is. Geloof niet dat als HillR een poging doet en Punjab filmt hij niet zelf even daarna geprobeerd heeft, of Sanca die de challenge verzint zonder hem zelf ook even gedaan te hebben als proef hoe zwaar het zal zijn. Kan me voorstellen dat je geen zin hebt om te squaten tot je dood neer valt, maar denkt dat er veel vaker een poging wordt gedaan zonder dat het hier wordt vermeld.
Dat is inderdaad een goed punt!
 
Ik denk een beetje de hoogdagen van het forum helaas. Ook te zien bij de contest. Vroeger waren er volgens mij makkelijk 20 deelnemers en nu steken we nog op 6. Hopelijk gaat dit nog wat omhoog.

Waardoor zal t komen, mensen halen info nu meer van youtube videos en hebben geen forum meer nodig om wijzer te worden? Bezoekers aantallen lijken ook lager dan vroeger. Wat ik wel vind is dat alle topics wel heel erg veel zijn opgedeeld in veel categorieën. Vroeger, maar praat ik over 8+ jaar geleden stond het meest in "allerlei" en hoefde ik alleen daar in te kijken en nu is alles opgedeeld en mis ik topics omdat ik geen zin heb alles op te gaan zoeken in politiek, film, sport, overige sport, etc. misschien beetje te veel om overal leven in te houden.
 
Tenzij het op 1 been telt wil ik wel een poging wagen
 
Tenzij het op 1 been telt wil ik wel een poging wagen
Je bedoelt mits/indien, nu zeg je het tegenovergestelde van wat je bedoelt.
 
Back
Naar boven