MuscleMeat

Forum Challenge N°17 Burpees

Borst moet volledig naar de grond

  • Ja

    Stemmen: 13 72,2%
  • Neen

    Stemmen: 5 27,8%

  • Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

36 in de tijd. Ik wacht het mod antwoord ff af voordat ik ga trainen dan :)

Hmm als ik youtube pauzeer dan begin je bij 00:09 aan je eerste burpee en heb je je laatste burpee 1:39 nog niet afgerond, nummer 36 is dus op het randje.
Wel erg netjes in ieder geval! Flinke verbetering ook t.o.v. je eerste attempt.
 
Laatst bewerkt:
WTF gebeurt hier?!? Mijn max ligt beneden de 30, niet normaal. Ik had niet verwacht dat er last-minute zoveel animo zou zijn. :bow2:
 
Haha Fuck! Zijn dat er 35 of 36 binnen de tijd?
Als ik groen licht van de mods krijg wil ik best nu nog snel een poging doen, staat ie er binnen een half uur op:o
Doe maar!
 
Webby is strijdvaardig. Fysiek misschien niet de sterkste van dit circuit maar hij trotseert de pijn als geen ander.
 
Kan de sluitingsdatum een dag later?

niet dat ik meer dan 10 haal
 
Ik ben net klaar met mijn training en ben helemaal op. Al zou ik het willen ik kan echt nu niet meer. Helaas :(
En volgens mij als ik er al 38 red doe je er 39. Je lijkt wel een volleerd crosfitter trouwens zo met de beentjes wijd.

Gefeliciteerd.
 
Thnx Webby, respect voor je strijdvaardigheid!:lifter:
 
Ik had graag 2x challenge winnaar onder mijn nickname willen hebben. Je bent gewoon sterker. Maar we hebben ons vermaakt, ondanks dat de oefening met tegenzin gedaan werd door mij vind ik een contest altijd leuk en vooral zoals er nu de laatste 2 dagen veel activiteit was. Alle deelnemers bedankt voor de inzet!
 
Ik ben net klaar met mijn training en ben helemaal op. Al zou ik het willen ik kan echt nu niet meer. Helaas :(
En volgens mij als ik er al 38 red doe je er 39. Je lijkt wel een volleerd crosfitter trouwens zo met de beentjes wijd.

Gefeliciteerd.

Ja perfecte techniek, ziet er niet eens explosief uit maar scheelt een hoop tijd en kracht. Uiteraard mag fysiek ook niet aan kwaliteit worden ingeleverd voor deze score.
De terechte winnaar, maar was nog leuker geweest als je een weekje eerder had gepost zodat we ons hadden kunnen vastbijten op deze score.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Proficiat. Wat een strijd hier nog op het einde was echt nice!!! Nooit gedacht dat er zoveel reps gingen vallen
 
Ja perfecte techniek, ziet er niet eens explosief uit maar scheelt een hoop tijd en kracht. Uiteraard mag fysiek ook niet aan kwaliteit worden ingeleverd voor deze score.
De terechte winnaar, maar was nog leuker geweest als je een weekje eerder had gepost zodat we ons hadden kunnen vastbijten op deze score.

Terechte opmerking! Vorige week was ik een week met vakantie dus toen geen pogingen gedaan. Daarvoor een aantal keer geprobeerd na het trainen maar kwam toen niet verder dan 25x. Volgende challenge zal ik mij zeker eerder melden met pogingen als deze te doen zijn voor mij!
 
Wat een prachtige strijd!!! Gefeliciteerd Jaap ja :cheer:
 
:roflol:!!
 
Back
Naar boven