Fitness Seller

Forum Challenge N°18 Dead hang

Bezoekers in dit topic

iemand die nog een poging gaat doen richting de 2 min?
 
5wk niet in de sportschool geweest :angstig:

Dat Doodhangen valt niet mee op de vroege ochtend...
Hier vast piccie van de weegschaal:
IMG_20180531_112455.jpg
Vrees dat video uploaden nog lastiger is dan hangen :roflol:. Ga straks proberen, eerst :eating:

Vrees dat ik nog een keer aan de bak moet als ik al die opbiedingen lees :scratch:.
 
Heb geen belt dus was even improviseren met band en handdoek tegen het scrunchen van m'n darmen. Kreeg hem vervolgens niet om dus nog even met m'n dikke kont voor de telefoon gezeten. En heerlijke hardloopband op de achtergrond.

56kg + 14kg

0:51 voetjes van de vloer, 2:46 voetjes op de vloer :)


 
Knappe prestatie!
 
goed gedaan hoor :thumbup:
 
iemand die nog een poging gaat doen richting de 2 min?

Vandaag poging gedaan. Gelukkig nu wel zicht op een klok, dus kon goed focussen en precies op 2 min aftikken. Helaas waren alle power racks bezet dus moest op trx rack hangen dat super glad is, met beetje chalk op de handjes werd niet echt beter. Ga nog 2x proberen supinated en pronated grip op het squat rack om de 2 min barrière te doorbreken.

 
Hoppa!
 
ik heb een paar dagen terug nog een poging gedaan maar bij 1 min werd het al zwaar dus niet afgemaakt.
 
Op 0:52 zie ik je voeten nog op de grond staan maar dit beginnen natuurlijk wel leuke tijden te worden. Top!
 
I give up...:bow2:
 
oke ik hoef niet meer te proberen zie ik :roflol:

well done.
 
Is hook grip toegestaan? 27.5kg erbij en hangen maar
 
Mag je ook te veel gewicht er aan hangen? Ik heb geen 12.5 kilo schijfjes :fuu::trollface:
 
Back
Naar boven