MuscleMeat

Forum Challenge N°18 Dead hang

Bezoekers in dit topic

Eens. Bij hang challenges zijn lichtere mensen in het voordeel. Het hebben van veel spiermassa werkt juist in je nadeel. Klein qua lengte en licht qua gewicht (met overall relatief weinig spiermassa) heeft de beste kansen. Nu worden zwaardere mensen die al in het nadeel zijn extra benadeeld. Gelijk gewicht zou makkelijker zijn qua filmpjes maken en eerlijker qua challenge.
 
Zeik niet. Ene challenge is de lichtgewicht in het voordeel, andere challenge de zwaargewicht.

De waarheid als een koe!
Laten we het de zwaarderen nóg moeilijker maken door ze nog meer gewicht te geven, logisch!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
De waarheid als een koe!
Laten we het de zwaarderen nóg moeilijker maken door ze nog meer gewicht te geven, logisch!
Als het je niet aanstaat, dan doe je toch gewoon niet mee? Op deze manier worden de challenges echt super leuk en gezellig iedere keer weer.

Met de seated one arm db press waren de zwaargewichten in het voordeel en nu is de lichtgewicht in het voordeel. Zo is het iedere challenge anders, get over it.
 
Als het je niet aanstaat, dan doe je toch gewoon niet mee? Op deze manier worden de challenges echt super leuk en gezellig iedere keer weer.

Met de seated one arm db press waren de zwaargewichten in het voordeel en nu is de lichtgewicht in het voordeel. Zo is het iedere challenge anders, get over it.

Gast, ik doe bijna elke challenge mee. De deelnemers maken de challenge, dus suggesties zijn altijd welkom lijkt me. Dat jij van een voorstel een janktopic maakt is jouw ding.
Ik behoor zelf trouwens tot de lichte deelnemers...
 
Er is altijd wel iemand in het voordeel.

AAS-gebruikers?

Ik ga zeker een poging wagen, maar weet dat knijpkracht niet mijn sterkste punt is, aangezien ik bij 180 kg Rack Pulls ook al straps nodig heb mits ik beide hande overhands houd. Ik zorg wel dat er op de achtergrond een of andere chick met een kort rokje of strak broekje buikspieroefeningen aan het doen is als bewijs dat het 'real-time' is en zodat jullie niet naar mijn okselhaar hoeven te kijken.
 
ondertussen alweer een paar pagina's vol, over hoe het allemaal wel en niet zou moeten.....
maarrr.....

***ondertussen heeft (dikke) droopyy zijn eerste ''hang'' gedaan, en hij was niet ontevreden*** :D
90kg bw + 22.5 extra
gewoon ff voor de feel, nog niet tot het uiterste gegaan.
 
Nu is er een challenge waarbij ik men knie niet moet gebruiken, heb ik de mogelijkheid niet om ergens aan te hangen :roflol:

Met dit vadsige lichaam van 112 kg zou het geen lachertje zijn
 
Ik zie nergens staan dat je niet op iemands schouders mag zitten, zolang je armen maar gestrekt zijn en je voeten van de vloer. :trollface:
 
Ik zie nergens staan dat je niet op iemands schouders mag zitten, zolang je armen maar gestrekt zijn en je voeten van de vloer. :trollface:
Je vond het gat in het reglement :haar:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
ondertussen alweer een paar pagina's vol, over hoe het allemaal wel en niet zou moeten.....
maarrr.....

***ondertussen heeft (dikke) droopyy zijn eerste ''hang'' gedaan, en hij was niet ontevreden*** :D
90kg bw + 22.5 extra
gewoon ff voor de feel, nog niet tot het uiterste gegaan.
En hoeveel is niet ontevreden? Zodat we toch van iets weten he :)
 
Zal ik op dag 2 de lat al wat hoger leggen?
 
En hoeveel is niet ontevreden? Zodat we toch van iets weten he :)
Hij moet het bewust even spannend houden, want waarschijnlijk heeft hij het weer zo bizar lang volgehouden dat 99% niet in de buurt komt. Waarschijnlijk houd ik het ook maar een halve minuut ofzo vol, dus is het posten van een filmpje voor mij ook al zinloos.
 
1 minuut 34 :thumbs:
 
Back
Naar boven