MuscleMeat

Forum Challenge N°18 Dead hang

Bezoekers in dit topic

Hoef ik de volgende keer ook geen gewichten meer te filmen? Dat scheelt weer zodat je meteen naar de actie kan gaan.
 
Hoef ik de volgende keer ook geen gewichten meer te filmen? Dat scheelt weer zodat je meteen naar de actie kan gaan.
Als er niet teveel tijd tussen de filmpjes zit zoals bij Webby vandaag hoef je je niet meer opnieuw te wegen maar als er een behoorlijke tijd tussen zit liever wel :o
 
Doelde meer op het gewicht wat je toevoegt aan BW.
 
Ik heb een Kettlebell van 20KG gebruikt. Ik weeg nu 71 en ben aan het afvallen, maar zou dan kunnen bulken tot 80.
20180516_220506.jpg
 
Worden de pullups ook weer zwaarder van ;)
 
Gisteren had ik 10+5+2,5+0,5. 1 schijf of kettlebell scheelt een hoop gehannes en om gezeur te voorkomen heb ik omhoog afgerond. Zo kan ik ff vooruit :)

Dit was de laatste poging voor een paar dagen. Vrijdag binnenkant beensleeve laten tattooëren en dan kan ff een paar dagen er geen belt of ketting langs schuren.
 
Ik denk dat ik de volgende poging sowieso wel even kan uitstellen want mijn onderarmen zijn goed zuur :roflol:.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
mooie tijd al Webby , netjes
 
Gisteren had ik 10+5+2,5+0,5. 1 schijf of kettlebell scheelt een hoop gehannes en om gezeur te voorkomen heb ik omhoog afgerond. Zo kan ik ff vooruit :)

Dit was de laatste poging voor een paar dagen. Vrijdag binnenkant beensleeve laten tattooëren en dan kan ff een paar dagen er geen belt of ketting langs schuren.
Geen kritiek op jou, mooie tijd als target. ;) Wilde ff weten van de mods of je het gewicht niet meer apart hoeft te filmen.
 
Zolang het maar duidelijk is dat er niet gesjoemeld wordt en geen discussies zijn achteraf...
 
Net even geprobeerd zonder extra gewicht - had 1 minuut en 10 seconden, is toch lastiger dan ik dacht. Vantweekend ga ik eens proberen met gewicht & filmpje
 
Fijn dat er zoveel animo is :heart:
 
Was net mijn video aan het editten omdat het filmen van het gewicht vooraf erg lang duurde en ik deze heb versneld. Maar het is dus ook erg eenvoudig om de film iets te vertragen en niemand die het door heeft. Hoe voorkomen we dat? Een stopwatch in beeld filmen of met muziek in de ruimte die aantoont dat de snelheid van de film niet gemanipuleerd is?

Sony vegas
Video FX- timecode- seconds.

Heb je de tijd meelopen in het beeld.

20180517_181215.jpg
 
Mijn youtube kanaal laat niet toe om filmpjes van langer dan 30 minuten te uploaden :(

Dan 15 bedoel je?
YouTube channel settings.

Klik op learn more.
Verify en je kan langer uploaden :).

251g7spr1r07f.jpg


20180517_181856.jpg
 
Back
Naar boven