AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°2 max reps Bench press met bodyweight

Archen/bruggen is toegelaten


  • Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Zaten nog wel wat grinders in misschien nog een keer proberen dan moet iemand erachter tot falen gaan
 
Wil zaterdag mis nog een poging doen maar heb in andere gym geen weegschaal erbij is dat erg aangezien iedereen mijn gewicht nu toch al heeft kunnen zien ?
 
Laat ik het filmen omdat het vorige filmpje matig was, wordt het nog slechter. krijg het niet recht en de weging is hier amper op te zien. kan eventueel nog wel ff op de weegschaal gaan staan als het nodig is.

gedrukt met 80kg

 
Laat ik het filmen omdat het vorige filmpje matig was, wordt het nog slechter. krijg het niet recht en de weging is hier amper op te zien. kan eventueel nog wel ff op de weegschaal gaan staan als het nodig is.

gedrukt met 80kg


Ziek!! Als ik goed geteld heb 32 reps?
 
Ja 32, zelfde aantal als 2 weken terug maar toen met 77,5kg. Er zat misschien nog een 33 in maar had geen tijd meer, had dan echt even 3 sec moeten vasthouden.
 
Netjes man hoef ik geen poging meer te doen haha 25 zat er mis nog wel in maar 33 nooit haha
 
33x105 ga ik ook niet redden :(
 
Ja 32, zelfde aantal als 2 weken terug maar toen met 77,5kg. Er zat misschien nog een 33 in maar had geen tijd meer, had dan echt even 3 sec moeten vasthouden.
Nog netjes ook!
 
Wanneer sluit deze?
Heb hem vandaag niet kunnen doen want de bench 2uur bezet grrr.
 
Top prestatie, zonder meer, 31 reps binnen 1 minuut :)
 
Top prestatie, zonder meer, 31 reps binnen 1 minuut :)

De tijd begint pas bij het zakken van de barbell, ik telde 33 reps maar het is idd op het randje.
 
De tijd begint pas bij het zakken van de barbell, ik telde 33 reps maar het is idd op het randje.

Ik weet niet of de timer van youtube geijkt is, maar zie de bar zakken op 0.39 en op 1.39 moeten er nog een paar reps gemaakt worden.
 
Back
Naar boven