MuscleMeat

Forum Challenge N°20 Static hold

Bezoekers in dit topic

Zonder valse bescheidenheid behoor ik op het gebied van grip en kracht tot de top van NL, op beide gebieden podiumplaatsen behaald op narionale kampioenschappen. Ik ga morgen deze challenge doen, als ik niet in de buurt kom van de drie vrouwen is de verhouding waarschijnlijk niet helemaal correct, kan gebeuren zou het zelf ook niet weten hoe je de verhouding man/vrouw goed zou kunnen bepalen. Wellicht kan UnCompress bij de volgende grip challenge meedenken?
Ik ga mijn best doen in elk geval en laat jullie weten hoe gegaan is
 
Wellicht kan UnCompress bij de volgende grip challenge meedenken?
Ik ga mijn best doen in elk geval en laat jullie weten hoe gegaan is

Zou er nog een gripchallenge komen als ik weer win :D ?

Ik hou nog even een slag om de arm want veel last van m'n onderarm en volgens mij had Baby Olifant nog wel wat kracht over na die 1:42. Maar ik ga m'n best nog een keer doen.

Succes morgen Beowulf!
 
Ik ga mijn best doen in elk geval en laat jullie weten hoe gegaan is

Vandaag was het dan zover, warmup, gewicht aan de stang, handen chalken, optillen en vasthouden....
voor 48 sec :o.... Viel echt vies tegen, had na 30 sec al door dat zelfs 1 min heel lastig zou worden..
Ondanks alle directe en indirecte grip training die ik doe is dit dus een totaal ander beestje, zelfs 2x100 kg farmershold heb ik langer kunnen houden.
Deze challenge is dus echt voor de dames want zie geen heer 1 min of ver daarboven halen.
Succes dames!!
 
Laatst bewerkt:
Misschien gewicht iets verlagen om het toch wat recht te trekken als dit zover uit elkaar ligt?
Dar gezever tijdens elke challenge haat ik, maar na bovenstaand bericht ben ik zelf voor.
 
Zeg maar, ik kan het altijd aanpassen...
 
Zeg maar, ik kan het altijd aanpassen...

Ik heb het eerder voorgesteld! Toen was het antwoord "nee" door verschillende mensen.

Eerlijk gezegd vind ik het ondertussen wel wat hebben :D. Hoe vaak zijn de zwaargewichten in het voordeel geweest? Hoe vaak de lichtgewichten? Hoe vaak de heren? En hoe vaak de dames?

Er wordt iedere challenge gezeken en er wordt nooit wat aangepast. Btw hoe vaak heeft er een dame gezeken dat het gewicht te zwaar was? :exactly:


Btw respect voor RockOfAges en Beowulf voor hun sportiviteit!
 
Ik heb het eerder voorgesteld! Toen was het antwoord "nee" door verschillende mensen.

Eerlijk gezegd vind ik het ondertussen wel wat hebben :D. Hoe vaak zijn de zwaargewichten in het voordeel geweest? Hoe vaak de lichtgewichten? Hoe vaak de heren? En hoe vaak de dames?

Er wordt iedere challenge gezeken en er wordt nooit wat aangepast. Btw hoe vaak heeft er een dame gezeken dat het gewicht te zwaar was? :exactly:
Ik haal mijn popcorn nog eens erbij :sigar:
 
:thinking:

Eh mocht ik aan top blijven, dan geeft het alleen niet veel voldoening om op deze manier te winnen...
 
:thinking:
Eh mocht ik aan top blijven, dan geeft het alleen niet veel voldoening om op deze manier te winnen...
Mijn eerste poging was 1:18, mijn tweede 1:35, ik ga nog een poging wagen :D
En als ik het niet red ben jij gewoon vet de beste!
 
60 VS 140 w000t knappe man die die bar 50sec gaat houden lol
 
60 VS 140 w000t knappe man die die bar 50sec gaat houden lol
hmm... moet mijn training eigenlijk niet verneuken, maar denk echt wel dat ik 50 sec 140kg in mijn tengels kan houden.
 
hmm... moet mijn training eigenlijk niet verneuken, maar denk echt wel dat ik 50 sec 140kg in mijn tengels kan houden.
ik weet het niet, ik deadlift ook niet meer ivbm rugblessure. Maar ik vraag me af of het voor deze oefening niet beter zou zijn om hem ook al van ''hoger'' te pakken? Vroeger deed ik wel eens statische holds met 120 130 en uiteindelijk heb ik ook wel een veel sterkere grip gekregen door gebruik van fat gripz, pullups deadlifts etc etc maar ik acht het niet echt realistisch voor mij zelf om dit gewicht langer dan 50sec a 1 minuut te houden neen. Met double overhand kon ik wel 170 zonder magnesium deadliften maar dat is dan ook echt wel zwaar voor de pootjes
 
hmm... moet mijn training eigenlijk niet verneuken, maar denk echt wel dat ik 50 sec 140kg in mijn tengels kan houden.
Hoe gaat dit je training verneuken? tenzij je grip training gaat doen, maar anders ben je binnen 5 min weer het baasje.
Heb na deze challenge gewoon mijn deadlift training gedaan met heel wat meer gewicht, zonder straps en een illusie armer..:treuren:
 
:thinking:

Eh mocht ik aan top blijven, dan geeft het alleen niet veel voldoening om op deze manier te winnen...
Eh winnen is winnen, binnen 10 jaar ben je nog altijd een legende hier en weet al lang niemand meer hoe je het gedaan hebt.
 
Het is veels te warm voor een challenge...
Als ik al aan die bar denk komt ie al uit mijn bezwete handen rollen.:sad:
 
Back
Naar boven