AndroidHealthClinic

Forum Challenge N°20 Static hold (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

En dat voor iemand met 350+dl damn!!

Het is niet heel erg vergelijkbaar. Ik trek met moeite 200 dubbel overhands nu, terwijl ik toen ik een aantal jaar geleden veel sterkste man trainde 250 kon dubbel overhands en nauwelijks 300 omhoog kreeg.
En dan praten we nog over 1RMs, voor tijd is het al helemaal niet te vergelijken.
 
Het is niet heel erg vergelijkbaar. Ik trek met moeite 200 dubbel overhands nu, terwijl ik toen ik een aantal jaar geleden veel sterkste man trainde 250 kon dubbel overhands en nauwelijks 300 omhoog kreeg.
En dan praten we nog over 1RMs, voor tijd is het al helemaal niet te vergelijken.

Jouw lichaam bevat waarschijnlijk erg weinig rode spiervezels.
 
Had gezegd nog een poging te wagen. Maar ben niet meer in de sportschool geweest :treuren:. Andere prioriteiten.
Mijn enige kans voor de 15e aug is dinsdagochtend. Omdat dat zo laat is voor het einde van de challenge geef ik het nu hier ff aan dan kunnen sommigen (in het bijzonder Baby Olifant ) hun tijd aanscherpen. Maar misschien lukt het me ook dan niet te gaan :sad:.
 
Lel denk dat we een winnaar hebben xD
 
:hedbang:
 
Sanca: "...een weerspiegeling van GRIP en PURE WILSKRACHT, wie wilt het het hardste?!..."

Dat was niet genoeg...! :clown:

Ik heb al mijn strategieën er in gegooid maar mijn 3e poging was slechts goed genoeg voor 1min en 40sec. M'n benen stonden te trillen als een rietje :roflol:.

Maar ik geef mezelf een schouderklopje met m'n 55kg en ik heb nooit eerder gedeadlift :flexing:.

Gefeliciteerd Baby Olifant! :1e::cheer:
 
Back
Naar boven