XXL Nutrition

Forum Challenge N°23: 2xbw deadlift (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jongens schop kont , zou graag meedoen gaat helaas neit :(
 
Wat zijn je dl stats en je bodyweight? :)

Ik zou ook niet verschieten van Bulck
Die claimed wel weer dat 215 zwaar is maar heb al 280 zien passeren in zijn log dus ik verwacht een aardig aantal reps meneertje!
Dat hou ik liever even voor mezelf anders probeert niet eens iemand het meer denk ik.
 
Mag ik mijn 175x19 van de vorige hier ook gebruiken?

Dat was ook precies 2x bw geloof ik.
 
Mag ik mijn 175x19 van de vorige hier ook gebruiken?

Dat was ook precies 2x bw geloof ik.
Mag ik dan mijn 20x175 gebruiken? Was alleen net niet helemaal dubbel bw
 
Had je een leggin aan??
 
Ik kom niet verder dan 1 met straps en bolle rug, helaas. :mad::o
 
"Strikt gezien hoort dit filmpje wellicht in het krachthok, maar met alle onzin die hier de laatste tijd passeert over binnenkant borst, smith machines, tittybouncen en dergelijke wil ik het graag eens hier zetten, zodat de beachboys onder ons weer eens weten wat HARD TRAINEN is en zodat ze zichzelf de vraag kunnen stellen of ze ook hard trainen wanneer ze pakweg hun handschoentjes aantrekken voor een setje kickbacks : een compilatie waarin mijn broertje na wat squats en overhead presses maar liefst 20 reps deadlift met 180 kilogram. Wie weet heeft iemand er wel iets aan.


Zeg eens eerlijk, wie van jullie supplementen slikkende en peck squeezende pubers denkt dat hij genoeg kloten aan zijn lijf heeft om eindelijk ook eens hard te beginnen trainen ? Of liever nog maar eens 100 euro besteden aan waardeloze poedertjes ?"

https://forum.bodybuilding.nl/topics/een-voorbeeld-van-hard-trainen.102209/
 
"Strikt gezien hoort dit filmpje wellicht in het krachthok, maar met alle onzin die hier de laatste tijd passeert over binnenkant borst, smith machines, tittybouncen en dergelijke wil ik het graag eens hier zetten, zodat de beachboys onder ons weer eens weten wat HARD TRAINEN is en zodat ze zichzelf de vraag kunnen stellen of ze ook hard trainen wanneer ze pakweg hun handschoentjes aantrekken voor een setje kickbacks : een compilatie waarin mijn broertje na wat squats en overhead presses maar liefst 20 reps deadlift met 180 kilogram. Wie weet heeft iemand er wel iets aan.


Zeg eens eerlijk, wie van jullie supplementen slikkende en peck squeezende pubers denkt dat hij genoeg kloten aan zijn lijf heeft om eindelijk ook eens hard te beginnen trainen ? Of liever nog maar eens 100 euro besteden aan waardeloze poedertjes ?"

https://forum.bodybuilding.nl/topics/een-voorbeeld-van-hard-trainen.102209/
Ik kan niet zwaar deadliften, dus ik train vast niet hard genoeg, eindelijk weet ik de oorzaak.

Ik snap de strekking overigens wel hoor. De meeste gastjes lopen te miepen over BCAA's en over binnen hoeveel minuten na de training ze hun banaan en shake moeten nemen in plaats van serieus te gaan trainen en zware compounds te doen.
 
Laatst bewerkt:
Maar dan verwacht je natuurlijk ook wel wat.

Mij lukt het niet eens 1 keer, daar niet van.
 
Back
Naar boven