Fitness Seller

Forum Challenge N°23: 2xbw deadlift (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Deadlift op reps. Hoe inhumaan kun je zijn.

215 op reps. Right. Ik doe wel een poging, maar +10 gaan is me toch te goor.

De maatschappij bant dikkertjes ! Ik sticht een fora op voor mensen die +30 zijn.

+30 vetpercentage wel te verstaan.
 
Deadlift op reps. Hoe inhumaan kun je zijn.

215 op reps. Right. Ik doe wel een poging, maar +10 gaan is me toch te goor.

De maatschappij bant dikkertjes ! Ik sticht een fora op voor mensen die +30 zijn.

+30 vetpercentage wel te verstaan.
Jij bent dan ook wel KING in het volledig goor gaan in een training. Dusja :lifter:
 
Netjes Psychomantje





20 reps moet mij wel lukken denk ik, maar dat is cardio en ga ik niet doen. Ik houd het bij deze 5 reps
Thanks. Ja je deadlift is erg sterk! Ik vond 10 reps al bijna cardio xD had nog een paar reps kunnen uitpersen maar zou best taxerend worden voor de rest en de volgende trainingen.
 
Lekker druk hier, veel inzendingen ook al. Volgende keer 3x BW doen? Kijken hoeveel deelnemers en dan zijn.
Desalniettemin respect voor psycomantje en broken bat , doe ik jullie niet na! :bow:
 
10 reps:eek: had vorige week 120 kg 6 reps gedaan maar mijn bw is zo'n 65kg atm. 130 reppen gaat m niet worden.
 
Lekker druk hier, veel inzendingen ook al. Volgende keer 3x BW doen? Kijken hoeveel deelnemers en dan zijn.
Desalniettemin respect voor psycomantje en broken bat , doe ik jullie niet na! :bow:

Hoeveel DBBers zijn er die uberhaupt 3x bw deadliften?
 
Ik had nog een dikke 10kg te gaan voor 3xbw (met suit) maar daarna is het helaas bergaf gegaan.
 
wat is je PR?
3x BW voor reps is wel impressive.

Ik had nog een dikke 10kg te gaan voor 3xbw (met suit) maar daarna is het helaas bergaf gegaan.

ik heb een keer in mijn leven 3x bw gedeadlift, maar dat zit er voorlopig even niet meer in.
laat staan voor reps.
 
Ik vermoed dat BB_ sarcastisch was maar thats just me? :p
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De BW challenges is toch alleen voor chrale ectos. Niet veel mannen (100+kg) reppen 3xbw. Terwijl dit bij lifters van 60-70kg toch wel standaard is

Lekker druk hier, veel inzendingen ook al. Volgende keer 3x BW doen? Kijken hoeveel deelnemers en dan zijn.
Desalniettemin respect voor psycomantje en broken bat , doe ik jullie niet na! :bow:

Lekker 315kg gaan reppen,
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De BW challenges is toch alleen voor chrale ectos. Niet veel mannen (100+kg) reppen 3xbw. Terwijl dit bij lifters van 60-70kg toch wel standaard is



Lekker 315kg gaan reppen,

Ik ben voor rep challenges op wilks.
Die vorige deadlift had ik dan waarschijnlijk gewoon gewonnen. :(
 
De BW challenges is toch alleen voor chrale ectos. Niet veel mannen (100+kg) reppen 3xbw. Terwijl dit bij lifters van 60-70kg toch wel standaard is


Lekker 315kg gaan reppen,
Standaard??? XD in top klasse mss maar in everyday gym's en mensen die gewoon liften is dat echt geen standaard xD
 
wat is je PR?
3x BW voor reps is wel impressive.



ik heb een keer in mijn leven 3x bw gedeadlift, maar dat zit er voorlopig even niet meer in.
laat staan voor reps.
Ik Deadlift nog geen 2x BW en heb lang geen DL's in mijn programma gehad. Onlangs heb ik het wel weer opgepakt met heel licht gewicht om een goeie uitvoering onder controle te krijgen en dat kost mij al genoeg moeite. Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld, aangezien met 2x BW het animo al gering is en er maar twee inzendingen zijn. Momenteel ben ik aan het revalideren en daardoor kan ik zeker een maand überhaupt niet sporten. Ben ook 20 kg afgevallen (15 in de prep, 5 kg na de operatie), dus ben bang dat ik redelijk terug bij af ben. Hopelijk heb ik nog iets van spiergeheugen waardoor ik snel terug op kracht kan komen.

Jij DL wel indrukwekkend, waarom geen poging wagen?
 
De BW challenges is toch alleen voor chrale ectos.
Exactly, daarom heb ik ook twee challenges kunnen winnen. Een serieuze challenge zoals deze is voor mij een kansloze missie. :roflol:
 
Ik Deadlift nog geen 2x BW en heb lang geen DL's in mijn programma gehad. Onlangs heb ik het wel weer opgepakt met heel licht gewicht om een goeie uitvoering onder controle te krijgen en dat kost mij al genoeg moeite. Mijn opmerking was sarcastisch bedoeld, aangezien met 2x BW het animo al gering is en er maar twee inzendingen zijn. Momenteel ben ik aan het revalideren en daardoor kan ik zeker een maand überhaupt niet sporten. Ben ook 20 kg afgevallen (15 in de prep, 5 kg na de operatie), dus ben bang dat ik redelijk terug bij af ben. Hopelijk heb ik nog iets van spiergeheugen waardoor ik snel terug op kracht kan komen.

Jij DL wel indrukwekkend, waarom geen poging wagen?

ik weet ook niet waarom er zo weinig inzending zijn, maar het kan tot de 20ste toch?

ik heb een jaar slecht gegeten en nauwelijks gelift, ben niet echt meer in mijn beste form.
ik heb vorige week wel 7 reps gedaan om even te proberen, maar dat is al 3 minder dan de nmr1.
dat was wel na en bloeddonatie en 2 dagen slechte slaap, maar ik denk niet dat ik er nog 4 of meer reps bij ga doen.
 
ik weet ook niet waarom er zo weinig inzending zijn, maar het kan tot de 20ste toch?

ik heb een jaar slecht gegeten en nauwelijks gelift, ben niet echt meer in mijn beste form.
ik heb vorige week wel 7 reps gedaan om even te proberen, maar dat is al 3 minder dan de nmr1.
dat was wel na en bloeddonatie en 2 dagen slechte slaap, maar ik denk niet dat ik er nog 4 of meer reps bij ga doen.
Dat blijft nog steeds erg netjes. Meedoen is belangrijker dan winnen toch :P. Stuur gewoon je resultaat in om dit topic een beetje levendig te houden. :D
 
Dat blijft nog steeds erg netjes. Meedoen is belangrijker dan winnen toch :P. Stuur gewoon je resultaat in om dit topic een beetje levendig te houden. :D

wel treurig gezien ik er vorig jaar 19 deed.

zal het filmpje strax uploaden.
 
Back
Naar boven