MuscleMeat

Forum Challenge N°24 Feet elevated push ups

Bezoekers in dit topic

In :p

Nee, op steunen zijn je handen hoger, de hoek van inclinatie dus minder, en wordt de oefening makkelijker.
Ik ga er natuurlijk vanuit dat je dezelfde hoek aanhoudt, dus als de steunen 10 cm hoog zijn, zal het bankje 50 i.p.v. 40 hoog moeten zijn. Verder wat 3XL zegt. Met steunen vind ik in ieder geval een zwaardere manier van opdrukken.
 
Ik ga er natuurlijk vanuit dat je dezelfde hoek aanhoudt, dus als de steunen 10 cm hoog zijn, zal het bankje 50 i.p.v. 40 hoog moeten zijn. Verder wat 3XL zegt. Met steunen vind ik in ieder geval een zwaardere manier van opdrukken.

Is dit een challenge die jou ligt Bert ? (aangezien je de banner "2x Challenge Winner" draagt)

_____________________________________________________________________________

I'll rest my case, ik likete zojuist je eerdere post :o
 
Is dit een challenge die jou ligt Bert ? (aangezien je de banner "2x Challenge Winner" draagt)

_____________________________________________________________________________

I'll rest my case, ik likete zojuist je eerdere post :o
Ja, maar ik ben vorige maand geopereerd (kaak) en heb al 4 weken niet kunnen/mogen trainen en ben wat kg's afgevallen en kracht verloren. Ik hoop over een week of 2 weer langzaam te kunnen gaan trainen en te kunnen kauwen (lees: enigszins vast voedsel te kunnen eten). Nu voel ik het al bij het tillen van een zware boodschappentas of tegen de wind in fietsen (wat ik eigenlijk niet eens mag volgens mij :P).
 

Even om uit te proberen.

Ik zie dat ik ze deze keer te dichtbij had geplaatst dus ben minder recht uitgerekt dan ik dacht.. moet het stricter, andere opmerkingen?

En ja op dumbbells, als ik kans maak doe ik wel een officiele poging.
 
Knap dat je zo weinig spanning hebt dat je benen er een beetje bij hangen en je het presteert je bovenlichaam parallel aan de grond te krijgen met zo'n verhoging

:p
 
Best al een nette poging hoor Chrisk! Wel vind ik persoonlijk dat je lichaam zo ver door hangt dat het eigenlijk gewoon weer een reguliere push up is ipv een decline push up.
Ik zal zelf van de week ook is wat gaan spelen hiermee maar ik ben geen kanshebber denk ik.
 
Laatst bewerkt:

Even om uit te proberen.

Ik zie dat ik ze deze keer te dichtbij had geplaatst dus ben minder recht uitgerekt dan ik dacht.. moet het stricter, andere opmerkingen?

En ja op dumbbells, als ik kans maak doe ik wel een officiele poging.
Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling, 3XL ?
 
Niet echt nee,

Ik zit meer hier aan te denken.

feetelevatedpushup-1457047025.gif


Edit: let vooral ook goed op de positie van zn baard!
 
Hey, goed idee. Ik druk 1x op en maak er een gifje van van 90 seconde. :trollface:
 
Ik zal nog wat verder opschuiven en m'n voeten wat lager doen :o had niet door dat ik zo krom zat.
 
Laatst bewerkt:
Ik ga er natuurlijk vanuit dat je dezelfde hoek aanhoudt, dus als de steunen 10 cm hoog zijn, zal het bankje 50 i.p.v. 40 hoog moeten zijn. Verder wat 3XL zegt. Met steunen vind ik in ieder geval een zwaardere manier van opdrukken.
O juist, in dat geval ben ik het met 3XL eens. Op je handen stop je als je met je gezicht de grond raakt, met steunen kan je er met je gezicht tussen en is de ROM langer.
Ja, maar ik ben vorige maand geopereerd (kaak) en heb al 4 weken niet kunnen/mogen trainen en ben wat kg's afgevallen en kracht verloren.
Alles goed gegaan Bert? Sterkte met herstellen (en geblenderd voedsel eten :D ).
Even om uit te proberen.
Dappere eerste poging!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Hoe zit het trouwens met rusten op de grond? Mag je zo een pause nemen of zelfs even uitrusten om dan nog wat reps te doen tot de tijd vol is of moet het allemaal in 1 non-stop serie?
 
Ja, maar ik ben vorige maand geopereerd (kaak) en heb al 4 weken niet kunnen/mogen trainen en ben wat kg's afgevallen en kracht verloren. Ik hoop over een week of 2 weer langzaam te kunnen gaan trainen en te kunnen kauwen (lees: enigszins vast voedsel te kunnen eten). Nu voel ik het al bij het tillen van een zware boodschappentas of tegen de wind in fietsen (wat ik eigenlijk niet eens mag volgens mij :P).

Aaargh, beterschap man
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Alles goed gegaan Bert? Sterkte met herstellen (en geblenderd voedsel eten :D ).

Aaargh, beterschap man
Bedankt, maar het is al 4 weken geleden, dus voel me nu wel weer top. Kauwen kan nog niet en sporten mag/kan ook nog even niet, ik hoop over een week of 2 weer.
 
Nice ik ben er achter dat ik nooit zo recht kan blijven zonder met m'n kop tegen de grond te knallen :o
 
Back
Naar boven